Mijn kever cabrio...

Op het blog van Bonjade trof ik vanmorgen een prachtig miniatuurautootje en ze bracht mij op het idee, om mijn lieve kevertje maar eens aan jullie te tonen. Hij staat in de vitrinekast en herinnert ons aan één van de drie mooiste dagen uit ons leven. Onze trouwdag, dit jaar alweer tien jaar geleden, waar zijn ze gebleven. Enfin, al van kinds af aan roep ik, dat ik later een kever cabrio wil. Tegen mannetje, destijds nog vriend, riep ik altijd dat ik alleen zou gaan trouwen in een witte kever cabrio en dat anders het feest niet door zou gaan :o) Die wens werd vervuld en de hele dag voelde ik me als een prinses.....to be continued @ 7th of juli.....Nog altijd wil ik graag een echte kever hebben, maar hij is er nog steeds niet, ach, ik blijf dromen......

Het mooiste dat het leven biedt, 
zijn af en toe de dromen, 
Dat alles nog beginnen moet 
en 't mooiste nog moet komen
-Toon Hermans-




Rest mij nog jullie allemaal een heel fijn weekend toe te wensen! Het is vrijdagmiddag dus wellicht ga ik straks weer even een cakeje bakken.
Lieve groet, Renny

14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat is inderdaad een prachtauto om in te trouwen en gelukkig dat die wens in vervulling is gegaan!

En blijven dromen mag...je weet maar nooit!

Lieve groet en een fijn weekend! Ingrid

Ger zei

Ha lieve Renny,

Dankje voor je aardige woorden op mijn blog.

Wat leuk dat je wens op jullie trouwdag in vervulling is gegaan.
Op zo'n dag is de trouwauto net zo belangrijk als de trouwjurk het bruidsboeket en de hele ambiance op deze feestelijke dag.
Deze witte cabrio zal het vast ook goed doen op de foto's van de trouwreportage.

Mijn man is al vele jaren een verwoed verzamelaar van oude Dinky Toys en ik regelde speciaal voor hem een echte Chevrolet Bel Aire die ons naar het feestadres reed bij het Zilverenhuwelijkfeest.
Vergeet nooit meer zijn verwonderde reactie bij het openen van de voordeur toen de chauffeur aanbelden om ons op te halen.

Het zijn zo van die leuke dingen om de echte liefhebber van auto's te verrassen.

Fijn zonnig weekeind!
Lieve groet,
Ger

with love zei

Oh wat zijn ze leuk he die kevers.... wij zijn ooit een poosje trotse bezitters geweest van een creme exemplaar, helaas geen cabrio, maar wel super leuk... maar toen kwamen de kindjes en daarmee ook een enorme hoop aan loopautoos, fietsjes, een slee voor de sneeuw, een zwembad voor de zonnige dagen enz.... dus helaas.... onze kever moest het veld ruimen! Want als liefhebben laat je zo'n auto toch ook niet buiten staan he! Maar super dat jullie in een cabrio getrouwd zijn hoor! Mooie herinneringen!
nog een fijne dag en geniet van de zon! lieve groeten Erna

It's me zei

Hoi Renny.........Rein zal trots op je zijn !! een kever cabrio............mooi hoor!! wij zijn helemaal gek van onze Karmann ...........en rein is een cabrio aan het opknappen.............dus ..ik laat mijn haar al groeien hoor.......hahahahah!! hoe ouder hoe gekker...........hihihih!! (dat slaat op mij hoor!) lieve groetjes Ria

Dora zei

Dit is ook een erg leuke auto, mijn zusje heeft een kever, geen witte en geen cabrio, het is haar eerste auto. En erg leuk.
Het gedicht van T. Hermans is prachtig, en geniet van je vrijdag middag, cake bakken...mmmmmm
Fijn weekend!

Mayflower zei

Hoi Renny, wat een prachtige auto, doe mij er ook maar één hihi. En het gedichtje van Toon, echt prachtig.
Ik wens je nog veel mooie dromen en een heel fijn weekend.
Lieve groet, Mea

lia zei

Leuk die cabrio. En fijn dat toen je wens in vervulling ging.
Het gedicht is ook erg mooi om te lezen.

fijn weekend, lia

Musje zei

Gave auto hoor en je miniatuur is een plaatje,lekker blijven dromen enne je weet maar nooit,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

Pierelantijntjes zei

Hoi Renny,
Wat een mooi autootje! Mijn broer is ook in een kever cabrio getrouwd. Bijna 4 jaar geleden op de warmste dag van het jaar. Het was maar goed dat het een cabrio was. Konden ze in ieder geval nog een beetje verkoeling krijgen.
Jij ook een heel fijn weekend toegewenst.
Lieve groet van Ester

Pierelantijntjes zei

Hoi Renny,
Wat leuk dat je meedoet aan de give away. En bedankt voor het plaatsen van een link.
Wat ik in mijn vorige berichtje nog vergat te vertellen is dat ik het leuk vind dat je me bent gaan volgen hoor.
Ik wens je een hele fijne dag toe.
Liefs van Ester

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny, Pracht van een witte kever met een open dak, ja wie droomt er niet van. Maar bovenal je geluk vinden in je lief, dat is een droom die waar is geworden.

Dromen van dromen die misschien uitkomen is dromen van "geluk"in het verschiet, heerlijk zulke dromen dromen,

groeten, Pauline

nieneke zei

Hoi Renny,

Ik ben ook helemaal "aangestoken" door het berichtje van Bonnie! Ik ga straks m'n eigen auto nog even wassen, foto's maken en een berichtje plaatsen..haha (ja je moet er wat voor over hebben!)
Wij zijn getrouwd in onze eigen eend, ook om nooit meer te vergeten!
Maar ook zo'n kever vind ik geweldig!
Fijne dag verder, Nieneke

Bonjade zei

Ha had ik toch bijna dit pronkstuk gemist........
Wat een plaatje zeg, tjonge een cabrio...toe maar. Tja je hebt altijd baas boven baas zal ik maar zeggen....;))
Mooie trouwfoto ook....
Fijne week

Enjoy the Seasons zei

Hallo Renny,
Wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en het nu gaat volgen. Ik heb me inmiddels ook aangemeld op jouw blog.
Ziet er allemaal hartstikke leuk en gezellig uit bij jou!!!
Met schitterende foto's!
Groeten van Vroni