Lantaarn & andere vondsten....


Weer wat mooie vondsten van de kringloop. Een verweerde lantaarn in een prachtige turquoise/cyaan kleur. Is het geen plaatje?
Zo door de tuin lopend kun je niet om het roze van de prunus heen. Hij staat prachtig in bloei. Ik snoei 'm ieder jaar na de bloei, maar wil dat dit jaar maar eens overslaan. Zodat hij volgend jaar wat groter en hoger wordt. Of raden jullie dit af? De combinatie roze/frisgroen vind ik zo mooi!






Verder vond ik nog een glazen olielamp. Helaas zonder windlichtje....maar ik kon hem ook niet laten staan voor een eurootje. Mijn moeder vond nog een aantal prachtige kantkleedjes. Eén zien jullie hieronder....de rest post ik nog eens.
Dan wil ik iedereen nog bedanken voor alle felicitaties... Julian vond het heel speciaal, al die mevrouwen die hij niet kent, maar hem toch feliciteren.
Fijne avond,

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk voorjaarsfoto's en wat heb je leuke kantkleedjes van je moeder gekregen! En ook de glazen olielampvoet is zo al leuk om te zien!

Ha leuk dat Julian het zo speciaal vond.Ik hoop dat hij maandag ook nog zo'n leuke dag heeft gehad! Mijn zoon heet trouwens ook Julian..

Fijne avond,
Lieve groetjes, Helena

Home and Lifestyle zei

Mooi hoor, je vondsten van de kringloop...ik mag er ook altijd graag even snuffelen!

Leuk dat Julian de felicitaties van al die mevrouwen (wat klinkt dat grappig) heeft gewaardeerd hi hi!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Pierelantijntjes zei

Prachtige vondsten heb je gedaan hoor. Dat is nog eens leuk shoppen, vind je niet?
Van planten en struiken heb ik geen verstand, dus ik weet niet wat wijsheid is. Ik heb op de markt wel met die struik in mijn handen gestaan, maar was bang dat ie te groot zou worden. Nu weet ik dus dat je hem gewoon kan snoeien.
Groetjes van Ester

almay zei

Wat een mooie dingen kun je toch scoren bij de kringloop. Pareltjes tussen de bende. Het is je goed gelukt!

Welterusten!

Groetjes
Almay

It's me zei

Wauww.mooie vondsten !!.........ik ga gauw slapen hoor tis al laat !!

Welterusten fijne dag morgen !! lieve groetjes Ria

@nne zei

Vondsten uit de kringloopwinkel maken me vaak veel blijer dan iets keurigs uit de winkel. Geniet ervan, want ze zijn super. Groetjes, @nne

Dora zei

Ik wil eerdaags ook nog naar de Kringloop, even snuffelen je komt altijd wel iets tegen, de lantaarn en olielamp zijn echt prachtig, ik houd daar wel van, en ja dan maar geen dekseltje.
Ik zie me dat gezicht van Julian al helemaal voor me...maar ik ken al die dames niet..
Nou als jullie maar een mooie dag hebben gehad. Over de plant...ik zou het niet weten, ik houd me er nooit mee bezig, maar mijn zusje en vader wel:)

Mayflower zei

Wat heb je weer een prachtige vondsten gedaan. Ik vind de lantaarn een plaatje en wat lief dat je moeder kanten kleedjes voor je meenam. En wat heb je een mooie foto van je Prunus gemaakt, prachtig hè die voorjaarsbloeiers en dat roze is prachtig.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Fluitenkruid zei

Mooie vondsten, ik hou ook erg van verweerde spullen. Wat anderen dan weggooien begin ik dan juist mooi te vinden :-)

Stina zei

Het ziet er weer mooi uit hoor, met name dat boompje prachtig.
Fijne dag nog. Gr Stina

lia zei

Leuke lantaarn, als ze nieuw zijn hebben ze dat sfeertje nog niet. En die prunus is ook zo mooi, hij moest eigenlijk de hele zomer bloeien.

groetjes Lia

The things I like to do zei

Wat een mooie glazen olielamp...die had ik ook niet laten staan!

Fijne dag groetjes

Miss Gracie's House zei

The flowering shrub is so pretty! Gotta love those pink blossoms!
Thanks for visiting me...have a great day!
rene'

Musje zei

Je lantaarn is super en je mooie roze boompje ook en het olielampje is echt een dotje,je hebt het prachtig op de foto gezet,ow vergeet bijna het kleedje,ik hoop erook wat te vinden,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

JacQie zei

Ik heb zo ongeveer dezelfde prunus staan als jij in onze voortuin. Mooi zijn ze he. Ik heb 1 keer gesnoeid en dat was 2 jaar geleden. ik wil em ook groter hebben, dus afwachten maar.
je lantaarn en olielampje vind ik prachtig. Ik ga ook maar weer eens de kringloop bezoeken.
groetjes jacqie

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een leuke vondsten!! Lief dat je moeder ook op zoek is naar spulletjes voor jou. Mijn moeder doet dat ook altijd voor mij. Wij boffen maar!

Fijne avond!

lieve groet, Madelief

kienkele zei

Ha Renny, ik las je post over de mooie kringloopvondsten, en wilde je even een tip geven voor je glasloze olielamp. Weet je dat er in Leeuwarden een winkel is (Auke Rauwerda) waar je dit soort dingen (en nog heeeel veeeel anders) kunt kopen? Misschien wist je het wel hoor, dan is het overbodige info, maar ik wilde je het toch niet onthouden. Lieve groet, Tineke