It's a beautiful day!

De hele dag op de knietjes in de tuin...het zonnetje op mijn rug...al snel kan de bodywarmer uit. Heerlijk zo'n dag dat je verder niets hoeft. Behalve dan de bedden afhalen, de hoezen en lakens wassen en daarna heerlijk buiten laten wapperen. Dat is voor mij echt geen straf. Alle onkruid is verwijderd. De bolletjes van de anemonen, lelie's en fresia's zitten weer in de grond. Nu een paar maanden geduld oefenen. Ook niet erg, want in de komende maanden gaat er genoeg bloeien.

"Cares melt when you kneel in your garden."

Het paasweekend is weer voorbij. Een familiebezoekje in het noorden des lands, bracht ons via een toeristische route langs de waddenzee. (Altijd als we daar zijn moet ik ook even de zee zien en de zilte lucht opsnuiven. 't Is net als een medicijn....waardoor ik er weer een tijdje tegenkan. Het is ook niet raar, hier liggen mijn roots. ) Onderweg zagen we zelfs twee hazen....toen ik het raampje van de auto open deed gingen ze er als een haas vandoor natuurlijk. De lammetjes poseerden voor de camera alsof ze nooit anders gedaan hebben.





Home & lifestyle van Ingrid is het blog van de week. De meesten van jullie kennen haar wel. Toch wil ik haar hier nog een keer noemen. Haar blog straalt rust uit. Van iets 'simpels' kan ze een kunstwerkje maken. Bedankt voor je inspiratie iedere keer Ingrid.

Groetjes Renny

20 opmerkingen:

lia zei

Heerlijk om even die zeelucht op te snuiven. Jammer dat we er altijd een tijdje voor moeten rijden maar anders ging ik ieder weekend een strandwandeling maken. Dus dan maar gewoon hier en geniet van een ander die is geweest.

groetjes Lia

Prulletje zei

wat een mooie treffers had je met de konijnen en lammetjes !

kienkele zei

Dag Renny, nou en of het een beautiful day was vandaag. Heb ook heerlijk in de tuin gerommeld en genoten van het zonnetje! Wat je blog van de week betreft: daar sta ik helemaal achter (en na gister helemaal natuurlijk, dat snap je wel, hihi). Wens je een fijne avond, lieve groet, Tineke

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny,

Wat was het genieten vandaag, van de eerste warme lentedag van het jaar. 18 graden, dat gaat al aardig op zomerse temperaturen lijken. Wat is de collage mooi met de blauwe en grijze kleuren. Heerlijk om je tuin weer op orde te hebben, het ruimt gelijk je hoofd leeg.

Ik herken het wel de zeekant van het Noorden. Lange tijd heb ik daar gelopen, vertwijfeld en leeg, een gevoekl hebben dat ik was verlaten. En juist daar aan die zeezijde van het Noorden was het landschap gerustellend, kon ik mijzelf hervinden. Daar op de plek waar land, water en lucht in elkaar overgaan. De plek zeg ik altijd waar de hemel de aarde ontmoet (of andersom) Ik heb veel kunstprojecten juist op die plekken opgebouwd, een landschap wat niet veel nodig heeft. ontdaan van alle versieringen, een landschap wat teruggaat naar de essentie.

Ach een hoop gedachten die het bij mij oproept, hele dierbare gedachten.

Wat ook een prachtig teken van nieuw leven, het kleine onschuldige lammetje. Daar staat ze dan in al haar onschuld. ze kijkt een beetje afwachtend, maar toch met een houding waarin ze eigenlijk het sprongetje wil wagen.

Fijn dat je van deze dagen kan genieten, groetjes van Pauline

Home and Lifestyle zei

Zit ik hier heerlijk te genieten van de zee en die lieve lammetjes...zie ik ineens mijn naam en mijn blog staan als blog van de week! Ik word er verlegen van, maar ik vind het wel super lief...en leuk om te lezen, Renny! Heel hartelijk dank voor je lieve complimenten...ik hoop dat we nog heel lang bij iedereen kunnen genieten van alle mooie blogs , want er zijn er velen!

Lieve groetjes, Ingrid

Irma zei

heej Renny,

Heerlijke post en ik heb je collage even vergroot want er is veel moois te zien je tuin is in volle gang.

Lieve groetjes Irma

Franse Lelie zei

Ja ik ben ook een zeefan, heerlijk even bijtanken! Herkenbare planten heb je, leuke collage en wat een gaaf dekbed!
Groetjes

It's me zei

Echt een goed keuze hoor de blog van deze week !! Ingrid heeft een pracht blog !! ik volg haar alweer een tijdje !.....OOOOOOO en die konijntjes zo leuk.trouwens al je foto's zijn geniet momenten !!.veel plezier in de tuin weer morgen.ik ga wel werken ....hahahahhah!! lieve groetjes Ria

Boukje zei

Heerlijk lenteweer vandaag, vooral vanmiddag! Leuk dat je in de buurt was en mooi je foto van de hazen en de lammetjes!
Groetjes Boukje.

Pierelantijntjes zei

Wat heerlijk dat alles weer gaat bloeien. Lijkt me best jammer als je niet vlak bij je roots woont. Maar des te fijner als je dan weer een bezoek gebracht hebt, en weer even hebt kunnen genieten.
Ingrid heeft inderdaad een prachtige blog.
Fijne week toegewenst,
Groetjes van Ester

FRAMBOISINE zei

Le printemps arrive enfin et nous pouvons nous délecter de ces rayons de soleil, de ces fleurs qui éclosent, de ces moments plein de douceur ... Comme cela fait du bien !
Tes photos sont très jolies, surtout avec les petits moutons, et chez moi, j'attends avec impatience la naissance des agneaux!!!
Belle soirée et à tout bientôt.

Kom Achterom zei

Oh heerlijk om op die dijk te staan!
Ik ging altijd logeren bij mijn oom en tante en dan gingen we naar lauwersoog. en naar Holwerd op de boot naar Ameland
Ooh hier krijg ik dan helemaal zin in als ik je foto's zie.
Ik ga nog even genieten hoor
Yolanda

Natasha zei

What beautiful Spring time images. The lambs are so cute!

Best wishes,
Natasha.

Fluitenkruid zei

Mooie foto's, lijkt wel de plaats waar ik ben opgegroeid. Fijn dat het in de tuin zo hard aan het groeien is, nog even en dan is er geen zwarte aarde meer te zien :-)

Dora zei

Wat mooi die foto's uit de tuin!
en ook die in het land, vandaag beloofd weer een mooie dag te worden, geniet ervan!

Mayflower zei

Hoi Renny, wat een heerlijke post en wat een prachtig weer hè, hier hangt het beddengoed nu lekker buiten te wapperen en ik ga zo nog even wat in de tuin doen. Wat leuk die twee 'paas' hazen hihi, ook toevallig. En die lammetjes blijven altijd zo vertederend. Ik ben het helemaal met je eens Ingrid heeft een prachtige blog, dus de titel blog van de week verdiend zij helemaal.
Ik wens je een fijne week.
Lieve groet, Mea

Madelief zei

Hoi Renny,

Goed om te lezen dat je zo'n fijn paasweekend hebt gehad! Wat een vrolijke foto's van jullie tuin!

Lieve groet, Madelief

Granny's Place zei

Hoi Renny,
AWat een prachtige paastak had je hangen zeg, geweldig. Fijn te lezen dat je zo hebt genoten met de pasen.
Nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog, Groetjes Madelon

almay zei

Hoi Renny,

Heerlijk om even lekker uit te waaien. Mooie lentefoto's

Groetjes
Almay

Musje zei

Prachtig je collage,haha als een haas ervandoor,wel een gave foto trouwens en jaa Ingrid`s blog is super,lieve groet Joke.