Blomkes

De schoonheid van de Hortensia is zo verleidelijk en heeft zo'n aantrekkingskracht, die kon ik niet laten staan! In de kleine vaasjes staan weer sierlijke bloemetjes te pronken.




Dacht ik vorige week nog de tak maar eens voor het raam weg te halen, hangt 'ie er toch nog. De bolvaasjes zijn gevuld met kunstbosjes...ja, hoe zal ik ze eens noemen...het lijken wel lelietjes der dalen in het blauw. Of het moeten de besjes ervan voorstellen, maar die zijn toch roder. Ach, het doet er niet toe. Ik ben tevreden zo en als het straks gaat vervelen gaat de tak er toch echt voor weg. 



Bedankt voor je bezoekje en/of je reactie, ik waardeer ze iedere keer enorm!

18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De hortensia is inderdaad een prachtige plant...ik kan me telkens weer over haar prachtige bloem verwonderen! Alleen blijven ze bij mij binnen nooit heel lang mooi, met een paar weken gaat de plant al achteruit!

Nog een fijne dag! Lieve groetjes, Ingrid

Kom Achterom zei

Wat een prachtige hortensia.
I love your blomkes hoor!!!
fijne dag
Yolanda

THEA zei

Hoi Renny,

Het is even zoeken op dit moment. Nu de paas versieringen opgeruimd zijn is het zo kaal!

En je moet toch wat, niet!!!

Groetjes Thea

Irma zei

wat lief wat lief wat lief ik zou zou een kaart willen van je foto's prachtig!!!!
Wat leuk die kleine vaasjes met bloempjes, ohhhh heerlijk al die ideetjes.

lieve groetjes Irma

La Maison en Wonderboom zei

Mooie foto's heb je gemaakt. Hortensia's zijn altijd prachtig en je tak hangt er nog leuk bij hoor. Geniet van alles en groetjes,

Hermine

lia zei

Hortensia's zijn altijd mooi. Maar die tak is ook zo mooi met die blauwe dingen erin hihi.

groetjes Lia

It's me zei

Prachtig hoor die blauwe bolletjes................alleen ik kan geen bloemen meer zien .....lieve renny....twee dagen volop boeketen gedraaid.....pfffffffff.............alles doet me zeer....morgen gelukkig vrij...............het was secretaressedag vandaag............mijn handen doen pijn..........snik !! lieve groetjes Ria

Musje zei

Ik vind je blomkes errug mooi en de hortensia ook,maar die vind ik altijd geweldig om te zien en vervelen nooit,je tak zou ik nog lekker laten hangen want zo met de besjes erin,staat het super sfeervol,fijne avond en vast een goed weekend gewenst,lieve groet Joke.

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat staan de bloemetjes leuk in de vaasjes! Een heel vrolijk geheel. Ook ik vind Hortensia's erg mooi. Ik heb er wel vier in de tuin staan :-)!

De tak staat nog steeds prachtig. Gewoon laten hangen!!

Lieve groet, Madelief

Tureluur-Bellemietje zei

Wat een prachtige foto!!
Hier hangt de tak ook nog en idd met flesjes er aan...
veel te gezellig om weg te doen

Stina zei

Vindt de tak echt niet storend hoor.gr Stina

Pierelantijntjes zei

Ik vind hortensia's ook prachtige planten! Binnen kan ik er niet tegen maar buiten heb ik er des te meer!
Ik vind je tak ook erg leuk hoor, kan heel goed.
Groetjes van Ester

almay zei

Hoi Renny,

Mooi die Hortensia. Hoort ook bij mijn lievelingsplanten!!

Ik vind je tak met je vaasjes erg leuk ....steeds weer een ander bloemetje/besje erin!!

Groetjes
Almay

Dora zei

Hier staat de binnentuin helemaal vol met hortensias echt veel en we hebben een paar hele grote, erg mooie plant.
Ik vind die tak zo leuk, elke keer toch anders maar wel dezelfde tak, erg mooi!

Passione Helena zei

Hallo Renny,

Dankzij Ingrid is het al een feestjes om zoveel nieuwe mooi blogs te leren kennen. En nu mag ik bij jouw de 100e volger worden.
Bedankt voor je berichtje.

Je blomkes zijn erg mooi! Hortensia's zijn ook mijn favoriet.
Bloemen geven je zo'n vrolijk gevoel.Leuk om je tak zo mee te laten veranderen.

Fijn weekend!

Lieve groetjes, Helena

Mayflower zei

Hoi Renny, ook één van mijn lievelingsplanten de Hortensia. En wat leuk die blauwe besjes/bloempjes aan de tak, prachtig die kleur blauw, het lijkt idd wel wat op lelietjes van Dalen.Wat heb je je blog mooi gemaakt, leuk het kanten randje.
Fijn weekend
Lieve groet, Mea

t brocante sfeertje zei

prachtige blommen,die tak is super!
Lekker weekeinde,Ingrid

Alma zei

Hoi Renny,

Ik zag dat je mijn blog bent gaan volgen en dacht: even kijken wie we daar hebben.
Wat maak je een prachtige foto's! Kan ik dus weer jaloers op worden! Ik zal proberen om regelamtig bij je binnen te wippen en leuk dat je mij volgt.

Groetjes Alma
Duifje van Drenthe