Tiktaktiktak...blog van de week.


















Deze prachtige foto komt van:

Anita's ljuva rum

Een zweeds blog a la JDL. De moeite waard om even een bezoekje te brengen. Met de google vertaler kwam ik erachter dat ze deze wijzerplaatjes op internet vond  en zelf uitgeprint en op stevig karton heeft geplakt. Dat ik daar nou zelf niet op ben gekomen, denk ik dan. Jullie begrijpen wel wat ik ga doen...ja, precies, het world wide web afstruinen  naar wijzerplaatjes; Leuke tip of niet.
Groetjes Renny

18 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

dat is zeker leuk. Ik heb ook al wat plaatjes gevonden maar nog niet echt mooi. En zaterdag op de rommelmarkt heb ik een prachtig horloge gekocht met een hele mooie wijzerplaat. Maar die heb ik aan mijn schoonzusje gegeven. Ik moet dus voor mezelf nog een mooi plaatje gaan zoeken. Jij ook succes hoor.
Groetjes van Ester

Kom Achterom zei

Wat een super goed idee!
In de blog ermee!!!
hahaha
Ja daar kun je natuurlijk heel veel kanten mee op
Laat je ook zien wat je er allemaal mee gaat doen ?
daar ben ik heel nieuwsgierig naar.
een hele fijne avond
yolanda

It's me zei

Hoi Hoi leuke blog van anita............alleen kan ik haar volgers ding niet vinden............raar...........lieve groetjes fijne avond Ria

lia zei

Zo heb weer even bijgelezen op je blog. Goh, als je er even niet zo vaak bent heb je veel bij te lezen. Maar ben weer helemaal op de hoogte en we zien eerdaags dus wat uurwerk verschijnen bij je.

lieve groet Lia

Villa K├Ânig zei

I just saw her blog and the picture. I found the idea so great. Hugs Yvonne

Logement it Foarhus zei

Simpel en eenvoudig, succes, we zien wel hoe het wordt,

groet Pauline

Home and Lifestyle zei

Ja, dat is wel een heel erg goed idee! Eentje om te onthouden...haar blog trouwens ook!

Lieve groet, Ingrid

Hannekie zei

wat een super idee!!!!!!!!!!!!
daar ga ik wat mee doen
gr hannie

Dora zei

Heel leuke blog, mooi, en dat idee...dank je wel!!!

with love zei

Wat leuk he! Ik ben ook al een poosje op zoek, wilde er ook graag wat mee doen maar ik heb ze nog niet gevonden die mooie plaatjes...dus als jij ze vindt..ik hou me aanbevolen hihi!
fijne dag, liefs Erna

Mayflower zei

Hoi Renny, dit is voor mij de TIP van de week hoor, echt een geweldig idee, net als jou Blog van de week idee, dat vind ik ook zo leuk, iedere kom je dan weer prachtige blogs tegen.
Bedankt en een fijne dag.
Lieve groet, Mea

Musje zei

Ow dat is zeker gaaf en ik ga zo een kijkje nemen op haar blog,super dit Renny,fijne avond,lieve groet Joke.

Belle Brocante design zei

Wat een goeie zeg! Helemaal JDL stijl! En zo simpel, dank voor de tip!

Boukje zei

Mooie klokjes, heb je ze al gevonden?
Leuke sfeerfoto's ook op dat blog, al leest de tekst wel wat moeilijk :)
Groetjes Boukje.

Marion zei

Wat een leuk idee zeg, ja als je allemaal echte wijzerplaatjes wil is het een duur grapje en zo kan je toch een hel verzameling maken. Mooi die foto ook zeg.

Lieve groet Marion

brocantezussen zei

leuk hoor, en zo heb je er snel veel bij elkaar. Mooie foto!

seasons of my house zei

Leuk idee. Ik heb vandaag ook een soort van tik tak, alleen is dat geen blijvertje :o) Ik ga eens bij haar kijken.
Fijne dag, Karin

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny,

De wijzerplaten, de klokjes, de tijd. Wat gaat het allemaal snel he? Misschien dat het dat is dat men liever de klok uit de weg gaat. De foto is prachtig en wat een idee om de letterbak ook maar gelijk wit te verven. Bedankt voor het leuke berichtje op mijn blog.
Hoe was je middagje Beetsterzwaag? Ben nog bij Sils Home geweest en een paar fruitmanden gekocht en een kleine boch schaal en deksel op voet, jawel wit dus van kleur.

Vandaag ga ik wroeten met mijn handen in de aarde, op oorlogspad naar..... jawel onkruid. Als ik het nu niet te lijf ga dan is het me van de zomer dik de baas. Dan verdwijnen de papavers en andere zaailigen. Maar het lukt me nooit om al het onkruid te lijf te gaan, er piept altijd wel wat grassen of bloeiend zevenblad en hagewinde doorheen. Ook goed, als het maar niet alleen (on)kruid is wat er heerst.

Groetjes en fijn weekend, Pauline