Tijdloos klokje

2homedecoraties 039
N.a.v. mijn vorige post, heb ik een aantal klokjes gevonden en zie ze hier pronken bij mijn letterbak. (Even googelen op ‘clock faces’ in google afbeeldingen.) Dan kom je er wel een aantal tegen.
Ik was er zo mee bezig en ik zat me te bedenken dat ik eigenlijk een hekel aan klokken heb. Dat roep ik al van jongs af aan. Dus waarom vind ik deze klokjes nu dan toch zo leuk? Zou het te maken hebben met het ontbreken van de wijzertjes? Deze klokjes staan stil, geven geen tijd aan…daar word ik dus niet onrustig van. Zodra ik een klok in het vizier heb of een horloge om heb, zit ik voortdurend te kijken hoe laat het is…en word ik haastig en ongedurig.
Ik kijk nu ook op de klok van de pc en zie dat ik zo de kinderen van school moet halen. Vanmiddag gaan we met zijn viertjes naar Gaasterland. Even op een camping kijken en hopelijk even aan bij een paar brocante winkeltjes…
Nu moet ik toch nog rennen…;o)
Doei

14 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Heel leuk gedaan hoor. Staat ook erg leuk bij de letterbak. Ja, het is altijd maar leven op het klokje. Veel plezier vanmiddag.
Groetjes van Ester

Musje zei

Ik vind het helemaal geweldig wat je hebt gemaakt en zo bij je letterbak,super,ik hou ook niet zo van klokken moet ik je bekennen,net als op mijn werk,kijk ik niet naar de tijd,want als ik het wel doe,blijf ik kijken,sommige doen het wel en dan hoor je ze de hele tijd zuchten haha,heb ook geen horloge en nog geen klok in huis,maar wat je schrijft deze staan stil en het ziet er geweldig uit,je kunt er veel mee,dus toch maar eens googlen,wens je nog een fijne dag,het is zalig weer,lieve groet Joke.

jootje zei

mooie foto hoor! en ja, ik snap wel een beetje wat je bedoeld, die eeuwige race tegen de klok.
maar deze zijn erg leuk. ik hoop dat je een leuke middag hebt, succes met de tijd!
groetjes van jootje.

Dora zei

Ze zijn heel erg mooi, en ik heb dat ook hoor dat geren...

Mayflower zei

Hoi Renny, wat leuk dat je dit super idee met ons wil delen, ben gelijk gaan kijken en de eerste prints rollen er al uit. Heel erg mooi.
Bedankt.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Het blijft een super leuk idee...ik zal ook eens kijken op 'clock faces'! Ik ben benieuwd of je nog geslaagd bent bij de brocante winkeltjes waar je vanmiddag ook nog even naar toe wil!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Leuk zeg die wijzerplaten..........mooie foto!

Lieve lentegroetjes van mij.........

lia zei

Leuk hoor, Ik heb wel een klok in huis, maar die staat altijd stil. Gewoon te veel werk om dat ding steeds op te draaien. Dus dit is net zo goed.

lieve groet Lia

Weerspiegeling zei

Hai Renny,
je was vanmiddag hier vlakbij! Ik ben benieuwd in welke winkeltjes je bent wezen kijken en of je er nog wat leuks gevonden hebt.
Groetjes,
Anita

kienkele zei

Oh Renny, wat toevallig, ik heb ook zo´n hekel aan klokken, zeker als ze luid tikken en bimbammen, brrrr, die tijd die zo wegtikt, ik vind het helemaal niks.
Je letterbak is mooi hoor, zag er gister eentje bij de kring, voor 2,50, heb em niet meegenomen, maar begin nu toch te twijfelen...
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny,

Wat een mooie foto,s. Prachtige en stijlvolle hoekjes maak je ervan. Ja de tijd he.... hij gaat zo hard, je kunt het amper bijbenen. Maar zo gaat het als het allemaal ook heel leuk is.

Morgen ga je naar Beetsterzwaag, lekker genieten,

groetjes Pauline

Rianne zei

Mooie plaatjes maak je ervan. De tijd gaat inderdaad snel, dus we moeten gewoon zo veel mogelijk genieten!
Groetjes

Antonia zei

Hallo Renny, dankjewel voor je lieve berichtje. Met mij is alles goed hoor. De tuin vraagt heel veel werk, naast mijn werk en het huishouden. Dit valt echt niet te combineren met intensief bloggen. Een groot gedeelte is nu klaar. Moet nog wel een heel stuk wieden. Als dat klaar is kan ik waarschijnlijk weer opnieuw gaan beginnen :-) Wat een goede tip van de wijzerplaatjes, erg mooi! Heel fijn weekend gewenst, lieve groet Anja

~Anitas Ljuva Rum~ zei

Iiii...i am so proud that you think that my blog is worth a visiting! Thank you dear!!!Think... I never thought my papersdials would be something to show =)

You have a wonderful blogg!

Have a nice weekend!

Big hugs /Anita