Pluk de dag...

Wat heerlijk om zomaar even de tuin  in te kunnen stappen, een verlengde van je huis. Even een hoekje decoreren, wat vegen of op ontdekking naar nieuw groen. Of zomaar even zitten en luisteren naar het vogelgezang...de geluiden uit de buurt. En dan is het voor je gevoel een veel te lange winter geweest, waarin we dat moesten missen. En probeer je van elke dag van deze prachtige seizoenen te genieten, je wilt het vasthouden.
Carpe diem!
De knoppen van de sering vormen een mooi contrast tegen een hemelsblauwe lucht.

Dan nog een blog van de week:






Je treft er een rustige, serene sfeer.

19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Al regent het hier nu, vanmiddag was het toch lekker met het zonnetje erbij! Het komt vanzelf...alleen is het in Nederland niet vaak een lange periode achter elkaar! Leuke foto's van je tuin, paars is helemaal mijn kleur (naast wit, rose, lila en blauw)!

Lieve groetjes, Ingrid

Fluitenkruid zei

Dit zijn gewoon precies de dingen waar het om gaat :-)

Villa K├Ânig zei

Oh so lovely pictures!!! Hugs Yvonne

Bonjade zei

Heerlijk je beelden....heerlijk de lente.
Ik leef weer, genieten.
Fijne avond

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny,

Mooi dat zink, vergrijsde riet en dan het hemelsblauw. Dat is genieten in alle rust. Ja wie heeft dat niet nodig.

Ik ga straks nog even op het blog kijken van livingdreams, ik be benieuwd.

Geniet van buiten, groetjes Pauline

Ineke zei

Mooie plaatjes van je tuin, een gezellig sfeertje! Leve de lente!
Groetjes en een fijne avond,
Ineke

It's me zei

Hoi Renny

Mooi..................lieve groetjes Ria

It's me zei

Pluk de dag..lieve Renny.....lieve groetjes van mij......

Mayflower zei

Hoi Renny, wat een prachtige foto's van je tuin. Mooi de sering tegen de blauwe lucht en de zinken emmer met violen is ook een plaatje. Ja ....het is heerlijk genieten dat buitenleven, vooral na zo'n lange winter.
Ik ga zo ook even naar de blog van de week, ik blijf dit een leuk onderwerp vinden.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

almay zei

Hoi Renny,

Dat is even lekker genieten op eigen bodem. Prachtige foto's ....geven goed de sfeer weer.

Fijne avond
Almay

Sezoentje zei

Wat een prachtige foto's en een hele leuke bloglink,
lieve groet, Sonja

Pierelantijntjes zei

Hoi Renny,
Het is zeker genieten dat we weer lekker in de tuin kunnen werken. Ik vind de foto van de sering tegen die blauwe lucht echt prachtig! Ga ook de blog van de week nog even bekijken.
Groetjes van Ester

kienkele zei

Hoi Renny, wat een heerlijke voorjaarsplaatjes laat je ons zien. Het is echt genieten he, zo in het voorjaar weer zo naar buiten kunnen lopen om even een klusje te doen of helemaal niks en alleen maar genieten!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

-::Maris::- zei

Mooi he, om alles weer te zien uitlopen.

Fijne dag!

Groetjes Maris

Boukje zei

Mooi die knoppen tegen de blauwe lucht! En alweer viooltjes, heerlijk!
Groetjes Boukje.

Dora zei

Prachtige foto's en ja heerlijk is dat de tuin in stappen en al die knoppen en de bloemen...erg mooi!

Musje zei

Wat een heerlijke tuin heb je,met super leuke hoekjes,heerlijk om weer naar buiten te kunnen,alleen vandaag was het hier echt slecht,het hagelde hard,ik hoop dat het paas weekend beter is,fijne avond,lieve groet Joke.

lia zei

Heerlijk om weer te tuinieren. Heb vanmiddag seringen gekocht. Een mooi voorjaarsboeket.
En het word weer mooier aankomend weekende.

groetjes Lia

bikim zei

JUST GORGEOUS POSTS! LOVE WHAT YOU DID TO YOUR EGGS!
HAPPY EVENING!
ROSA