Nog meer eitjes....

Nog een paar eitjes voor in de tak gemaakt. Die is overigens nog niet klaar..er komen nog bloemen in. Maar daar wacht ik nog even mee...nog even geduld dus.
Wat een geweldige weersverwachting voor de komende dagen, hebben jullie het gehoord? Dat kun je je toch niet voorstellen....15 graden.


Het blog van de week is


Allemaal gauw gaan kijken want ze geeft een give away!

Hopelijk heb ik vanavond nog even tijd voor bloggen....'k ben momenteel erg druk en dan probeer je de tijd die er is, goed te besteden.
Groetjes Renny


15 opmerkingen:

Pink Princess zei

Oh wat zijn ze lief, vooral met die veertjes :) Heb zelf heel weinig pasen in huis, heel misschien komt er wat bij :)

En ja, het wordt LENTE!! Eindelijk ♥

Home and Lifestyle zei

Heerlijk hè dat de temperatuur omhoog gaat....! Je eieren zijn erg leuk, ben benieuwd hoe het met de bloemen erbij staat!

Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Hoi Renny, wat heb je dat prachtig gemaakt, heel mooi zo met de nostalgische plaatjes en veertjes. Wat heerlijk hè wat hogere temperaturen, krijgen we tenminste een beetje een voorjaarsgevoel. Vandaag was het ook al zo lekker met af en toe het zonnetje.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Wow die zijn mooi. Die 1e is zo lief ook. Heb je dit nu zelf gedaan...? En die met die veertjes ook, je hebt talent hoor. Bij mij is het nog steeds geen succes zelf gemaakte.
Fijne avond

Marion zei

Hoi Renny,

Heel mooi je eitjes!
Leuk ook dat veertje in dat glazen flesje.

Ik heb mijn takken ook af, heb nu gewoon wat viooltjes in de ei-vaasjes gedaan, met de pasen doe ik er ook verse bloemen in.

Ja en nu kunnen we eindelijk genieten van het mooie weer!!
Fijne avond
lieve groet Marion

Anneke zei

Wat een schatjes zeg,die eitjes. Heel mooi gemaakt.Ben erg benieuwd naar de bloemen voor in de tak.fijne avond. groetjes Anneke

It's me zei

Nee ik hoor het van jouw !! ben net thuis.....wauww jippie!!

Mooie eieren........!! en van jouw blog van de week ben ik al fan !!

Groetjes fijne avond van mij

Boukje zei

Mooie eitjes, vooral de tweede?
Heerlijk wat warmer!
Groetjes Boukje.

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny,

Hier een berichtje uit Fryslân. Een prachtige eieren, ben benieud hoe de takken er straks uit gaan zien. Zelf ben ik in Emmen, Drenthe geboren, zo klein is de ereld. Ik zag dat je de oudhof ook op je site hebt staan, in Beetsterzwaag zit ook Kiezel, heel bijzonder.

groet Pauline

nieneke zei

Hoi Renny,
wat heb je schattige eitjes! In combinatie met veren is ook altijd leuk, hè?
Fijn dat het weer wat warmer wordt. Vandaag hebben we al erg van het zonnetje kunnen genieten,het eerste kievitsei is gevonden, dus lente kom maar op!!
Ben benieuwd naar je bloemetjes in de tak, Nieneke

Ineke zei

Wat een prachtige eitjes heb je gemaakt! Vooral die met die veertjes vind ik mooi!
Groetjes,
Ineke

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny,

Ja Sils Home ken ik ook, daar kun je el uren zoet zijn. Dat is allemaal vlakbij. Maar als jouw dochtertje zwemt in B'zwaag (Lyndensteyn?)
dan woon jij vasr ook niet zo ver van Hemrik.
Nou ik hoor wel van je.
Trouens ken jij Weekhout ook, in Langezwaag? Ook een leuk adresje.

groet Pauline.

Musje zei

Ze zijn weer prachtig Renny,ben benieuwd naar het eindresultaat en jaa geweldig weer komt eraan,maar van het weekend helaas weer wisselvallig,maar de temperaturen gaan de goeie kant op,zo nu ga ik maar eens mijn bedje opzoeken,lieve groet Joke.

Dora zei

Ze zijn zo enorm mooi, echt plaatjes!

FRAMBOISINE zei

Coucou Renny,
tes oeufs de Pâques sont de toutes beautés ... et j'aime beaucoup leur petit côté romantique !
Très belle journée et à tout bientôt.