..‘k ben in de tuin….

1 home decoraties 4081 home decoraties 4281 home decoraties 429   1 home decoraties 425

Vandaag was zo’n dag dat je naar buiten wordt gezogen. De zon geeft zo’n aantrekkingskracht. Daar kom je niet onderuit. Daar wil je niets van missen. Zoveel mogelijk zonnestralen opvangen. De warmte van de zon voelen tintelen op je wangen.

Eerst even een bakje koffie voor ik begin met het snoeiwerk. Als ik de tuin steeds kaler zie worden, wetende dat het echt nodig is, krijg ik zin om hoekjes te stijlen. Manlief komt terug van de stort en houdt een bos katjestakken voor mijn neus. Wat een aangename verassing:) Het zijn de kleine dingen die het doen……

Een heerlijke lentedag…

…helaas met een schaduwkant na het nieuws gehoord te hebben. En dan word je stil…probeer je het te bevatten…maar dat kun je niet…stil…

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het was inderdaad heerlijk in de tuin..ik ben er vanmiddag ook even bezig geweest! Wat lief dat je man katjestakken voor je had meegenomen!!

En dat vreselijke nieuws...het is niet te bevatten hoe iemand tot zo'n daad kan komen!! Verschrikkelijk!

Lieve groet, Ingrid

Irma zei

ja dubbel he, maar het maakt wel weer eens meer en meer duidelijk dat je meot genieten van wat je hebt en pluk de dag het kan zomaar door wat voor oorzaak dan ook over zijn.
Ja het is moeilijk te bevatten dat terwijl wij in onze tuin bezig zijn en bij de eerste zonnestraal een kop koffie buiten pakken er mensen zijn met zo'n intens verdriet,

lieve groet irma

It's me zei

Tja moeilijk he .............die arme ouders!!

Denk er toch zo'n beetje de hele dag aan !

Maar je tuin ziet erweer prachtig uit ! leuk hoor!! alles gaat toch weer verder.............moeilijk.............groetjes Ria

Logement it Foarhus zei

Wat een gift zo,n prachtige voorjaarsdag. Zelf heb ik die dag gewerkt, maar uit het werk toch nog 2 uren buiten gewerkt, snoeien, blad harken, ruimen.
Zelfs dan is het nog genieten, al is het van het staartje van de dag.

groet Pauline

Pierelantijntjes zei

Dat ziet er gezellig uit hoor al die hoekjes. Leuk ook die flessen in die kist.
En wat er gebeurt is met Millie is te erg voor woorden. Vreselijk gewoon!
Groetjes van Ester

monique zei

Ja het is een rare dag als je zulk nieuws hoort.

Je tuin is in ieder geval erg mooi. Leuk al die hoekjes met dat zink. Echt tijdloos.

Fijne dag nog

Dora zei

Prachtige foto's...en ja stil, heel stil...

monique zei

Hoi Renny, in Tongeren is elke zondag de GROOTSTE vlooienmarkt van Europa!

Groetjes

Granny's Place zei

Hoi,
Bedankt voor je berichtje op mijn blog!
Heerlijk he het weer, heb even snel tussendoor mijn eerste rose buiten gedronken in het zonnetje.. GENIETEN hoor.
Groetjes Madelon

almay zei

Hoi Renny,

Wat heerlijk dat het lente wordt. Lekker de tuin in en genieten van alles wat groeit en bloeit.
Wat een nieuws...het zit ook in mijn hoofd. Zo definitief...

Groetjes
Almay

Hannekie zei

wat een heerlijke fotos. lekker he dat voorjaar....en wat een triest nieuws. die ouders...het breekt je hart
gr hannie

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny,

In Leeuwarden in het Het FEC. Volgens mij is deze vlooienmarkt iedere 2 weken. De eerstkomende weken is dat 28 maart en dan weer 11 april. Het is echt groot, 2 tot 3 zalen.
Heel gezellig.
Als je flink zoekt zitten er hele leuke dingen tussen.
Nou wie weet, scharrel je daar wat leuke dingen op.

groetjes Pauline

kienkele zei

Wat was het vandaag een heerlijk dag, lekker genoten in de buitenlucht, net als jij!
Ik heb ook katjes staan, want mijn knotwilgen zijn net gesnoeid, dus bossen heb ik uitgedeeld! En dat nieuws, ja dat is inderdaad niet te geloven. Je kunt niet voorstellen hoe iemand tot zo'n daad in staat kan zijn....
Fijne avond, groetjes, Tineke