Blog v.d. week...en awards

Het is alweer dinsdag en dat betekent een nieuw blog van de week!
Deze keer is dat:


Mea heeft een prachtig, inspirerend woonblog waar je je direct thuisvoelt. Er gaat rust vanuit. Ze weet van eenvoud een prachtige creatie te maken. Zo maakte ze onlangs een schitterende 'paastak'. Neem maar even een kijkje.....dan begrijp je wat ik bedoel...

En dan nog twee awards voor mijn blog
Deze kreeg ik van Manja. De bedoeling is dat je 7 feiten over jezelf vertelt. Nou vooruit dan maar, even kort en bondig.

Ik hou van:
1. Mijn gezin
2. Schrijven
3. Creatief bezig zijn
4. De zee
5. Brocant en oud
6. Eerlijkheid
7. Fotograferen en tuinieren
(oeps, eigenlijk 8 en zo kan ik nog wel even doorgaan)


En van corinne kreeg ik een tijdje terug deze vrolijke award.
Bedankt meiden!
Ik geef ze door aan iedereen die deze awards nog niet heeft.

En nu ga ik snel de tuin in...wat een prachtige dag vandaag!
Geniet vandaag, pluk deze dag dames!
Liefs Renny

11 opmerkingen:

Mayflower zei

Hier zit iemand te glunderen van oor tot oor hihi. Ik ben niet zo gauw van mijn stuk te brengen, maar wat is dit een mooi compliment, ik koester je lieve gebaar.
Dank je.
Zon of regen, de meeste tijd geniet ik wel, het leven is te kort om sjacherijnig te zijn.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Ger zei

Ben het hélemaal met je eens Renny,dat je Mea van Mayflower vermeld als blog v d week.
Ook ik voel me daar niet alleen thuis.....ik woon daar zo'n beetje,hi,hi.

En jij Proficiat met de leuke en zonnige award's

Ja, goed idee de tuin in......
Laat je koesteren door de zonnestralen......nu ze er eindelijk zijn!

Lieve groet,
Ger

margarita ♥ Stipje ♥ zei

ik sluit me helemaal bij de dames aan.
en lieve Renny jij ook van harte met je Awards
ik wens je een hele fijne en mooie week toe .
lieve groet Stipje

Dora zei

Gefeliciteerd met je awards, en ik ga zo even op de blog kijken ..ben benieuwd!

It's me zei

Als een het verdiend is het mea wel !!

Groetjes Ria

En renny gefeliciteerd meid!

lia zei

He wat leuk en lief dat je een blog van de week vernoemt. Die vorige post heb ik waarschijnlijk gemist. En gefeliciteerd met je awards.
En het was idd een hele fijne dag.

lieve groet Lia

kienkele zei

Goede keus hoor, de blog van Mea, ook ik geniet altijd erg als ik bij haar op visite ben. fijne avond, lieve groet, Tineke

Musje zei

Renny gefeliciteerd met je verdiende awards en jaa Mea`s blog is fantastisch,lieve groet Joke.

parels in het paradijs zei

Gefeliciteerd Renny met je award. Dit blog is ook heerlijk om in te snuffelen. Ik ga je graag volgen. Dag, Lilian

Home and Lifestyle zei

Gefeliciteerd Renny met je awards en ook ik wil en kan er niet om heen...Mea en Mayflower zijn geweldig en erg leuk om te bezoeken!

Lieve groet, Ingrid

Corinne zei

Fijn dat je blij bent met de awards. Je hebt ze verdient hoor!

Fijne dag!
Groetjes,
Corinne