Webwinkeltje {en de winnaar is....}


 
En dan het moment supreme.....de verloting van de give away! Morgen komt me helemaal niet goed uit en het weekend moet ik werken, dus dan maar een dagje eerder. Vinden jullie vast niet erg ;o)
Maar liefst 58 reacties en 24 volgers meldden zich! Bedankt iedereen voor het meedoen! Er kan helaas maar één de winnaar zijn, maar één is ook maar zo één, dus ook een troostprijsje.
Zoonlief mag de hoofdprijs er uittrekken, eerst even flink schudden....
And the winner is Dora
Dochterlief trekt de troostprijs....en die is voor Jootje!
Van harte gefeliciteerd meiden, mailen jullie me het adres door (zie sidebar), dan stuur ik jullie zo snel mogelijk de pakketjes toe. Alvast veel plezier er mee.

Groetjes Renny 

17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohh Renny, wat spannend, een eigen webwinkeltje! Gefeliciteerd, ik ga zo meteen even kijken!

En Dora en Jootje...van harte gefeliciteerd met het winnen van deze toch wel heel erg leuke give away!!!

Lieve groet, Ingrid

Dora zei

Renny wat enorm leuk zeg, dank je wel, ik vind je spullen dan ook super. Ik volgde je scrapblog al en ook toen maakte je al pracht creaties.
En natuurlijk volg ik ook je woonblog, want het is prachtig. Ik krijg er zelf ook allemaal ideeen van.
En dan nu een webwinkel wat is dat gaaf zeg.
Heel veel succes, maar dat komt wel goed. Als ik straks een eigen plekje heb weet ik meteen waar ik ga kijken!

Mayflower zei

Wat leuk Renny een webwinkeltje beginnen, ik ga er zometeen een kijkje nemen, de hartjes waren in ieder geval heel erg mooi.
Jootje en Dora gefeliciteerd met jullie mooie prijzen.
Fijne avond en groetjes, Mea

Marion zei

Hallo Renny,

Gefeliciteerd hoor.
Spannend allemaal voor je,heel veel succes.
Ga zo gelijk even een kijkje nemen.

groetjes Marion

Madelief zei

Hoi Renny,

Ik heb zojuist een kijkje genomen. Je webwinkeltje ziet er prachtig uit! Jootje & Dora van Harte Gefeliciteerd! Jullie boffen!!!

Lieve groet, Madelief

Antonia zei

Dora en Jootje gefeliciteerd! Renny jij ook van harte gefeliciteerd met deze succesvolle give away en goede zaken gewenst!
Groetjes Anja

Musje zei

Hoi Renny,succes met je webwinkeltje en Dora en Jootje gefeliciteerd met het winnen van de Give-Away,groetjes Joke.

sylvia zei

Leuke spulletjes en ik heb wat besteld.
Alleen staat bij de bevestigingsorder geen verzendkosten, dus ik hoor graag van je.
groetjes Sylvia

It's me zei

Wauww Renny

Gefeliciteerd dora en jootje !

Wat een leuk idee je winkeltje........Ik wil je spullen ook wel in mijn winkel verkopen hoor!! ziet er zooooo leuk uit !!!

Dusse laat maar weten !!

echt erg leuk echt genieten dit!

Groetjes Ria

The Old and the Beautiful zei

Gefeliciteerd Dora met je prachtige Give Away en Jootje met de hele leuke troostprijs.
En jij heel veel succes met je webwinkeltje!!

Groetjes,
Gonda

Corinne zei

Hoi Renny,

Wat leuk zeg een eigen webwinkeltje! Heel veel succes ermee. Het ziet er hartstikke leuk uit!
En Dora en Jootje van harte gefeliciteerd!

Alvast een heel fijn weekend.

Groetjes,
Corinne

Rianne zei

Super je eigen webwinkeltje, ziet er leuk uit. Heel veel succes ermee gewenst. De dames is de give-away van harte gegund.
Liefs

It's me zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
jootje zei

oooh, wat leuk~!!wat geweldig dat ik ook een prijs heb!! ik heb er geen woorden voor, had er eigenlijk helemaal niet op gerekend, bedankt renny!! ik ga gauw mijn adres mailen!!
groetjes van een hele blije jootje.

Romantic Today zei

Van harte gefeliciteerd Dora en Jootje!

Leuk hoor je spulletjes, veel succes met je webwinkeltje!

groetjes,
Mirelle

Boukje zei

Hihi, had ik het goed geraden! Van harte gefeliciteerd met de opening van je webwinkeltje! En veel succes met het maken van de spullen!
Groetjes Boukje.

kienkele zei

Dag Renny, heb meteen even een kijkje genomen in je winkeltje, ziet er goed uit joh!
Kom binnenkort wel eens even wat bij je bestellen. Veel succes en een fijn weekend nog, groetjes, tineke