Warm & cosy....



Is het geen plaatje?
Ik vond de foto hier. Zomaar even ter inspiratie. Of ter opwarming in mijn geval. Alhoewel deze geen echte warmte geeft, doet het toch warm aan zo. Manlief vervangt gisteren en vandaag onze cv ketel (de oude is overleden,) en het is zóóó koud hier in huis! Ik ben al druk aan het poetsen om toch maar warm te blijven....Af en toe even voor het straalkacheltje....maar brrr...En dan bedenk je ineens dat we het goed hebben en heerlijk verwend zijn met centrale verwarming. Hoe moet dat vroeger geweest zijn!! Ach, ze waren er aan gewend en wisten niet beter. 

Enfin, volgens manlief zit ik met een paar uurtjes alweer in een behaaglijk warm huisje! Laat het alsjeblieft waar wezen.

Een tijdje terug maakte ik deze zeepkettingen, naturel, aqua en lavendel.
Zo'n leuk werkje om te doen, vooral door de geur.

Een warme (brr...) groet van mij!

11 opmerkingen:

Mayflower zei

Hoi Renny, ohhh...een haard of houtkachel wat staat die hoog op mijn lijstje, maar helaas heb ik er geen plek voor, daarom heb ik ook een nepschouw, die wel warmte geeft maar dan elektrisch. Prachtige foto en wat heb je een mooie zeepkettingen gemaakt.
De Eucalyptuskrans heb ik om een plantenring die ik bij het tuincentrum heb gekocht omwikkeld, dat zijn stevige ringen, alleen zitten er twee kleine uitstulpingen in, maar een kniesoor die daar op let hihi.
Fijne dag.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Brrr.. ik krijg het toch een beetje koud van je post, ondanks je warme foto's! Ik heb hier de radiatoren aardig draaien, maar heb het ondanks dat nog koud...! Maak maar een grote pot koffie of thee, dan is het misschien nog een beetje vol te houden!

Prachtige zeepkettingen trouwens!

Ik wens je een warme namiddag!

Lieve groet, Ingrid

Dora zei

Ik krijg het al koud als ik eraan denk, wat enorm mooi dat plaatje zeg...zucht, ook de hangers wowie!

Corinne zei

Hoi Renny,

Oh, hopelijk wordt het snel weer warm in je huis zeg! Brrr, met dit weer lijkt het me inderdaad niet echt ideaal. Je zeepkettingen zijn superleuk! Staat ook nog op mijn lijstje om nogeens te doen. Zoals zoveel.....zucht.

Hier schijnt momenteel het zonnetje. En die schijnt precies op mijn plekjes waar ik aan het werk ben (ja, ik ben druk aan het werk....maar nu even niet :)). Hier is het heerlijk.

Fijne, warme middag!
Groetjes,
Corinne

Doornroosje zei

Ik hoop voor je dat de nieuwe kachel het gauw doet. Want wat zal het koud zijn!!!! Neem een lekkere warme kop koffie of thee, dan wordt je misschien van binnen een beetje warm. Of een borrel...haha!!!!!
Leuk die zeepkettingen!
Lieve groet,
Ineke

kienkele zei

Brr, wel een vervelend moment van die cv-ketel om naar de eeuwige jachtvelden te vertrekken, zo vreselijk als het zo koud in huis is...
Hoop dat je intussen weer in een lekker warm huis zit. Geniet van je "warme" avond, groetjes, TIneke

It's me zei

Hoi Renny

En het is kouddddddddddddddddd!!! kom net thuis ben zo koud nog ,gewoon door die natte stelen krijg je zulke koude handen van.

Kan ik die kettingen bij je bestellen ??

Leuk voor de winkel......hahahahahahah!!

Groetjesssss Ria

Enne sterkte he met de kouwwwwwwwww !!

Musje zei

Zekers een prachtig plaatje en ja dan is het heel koud in huis,ik had het een poosje terug,vreselijk ik kon niet meer warm worden en je zeepkettigen zijn geweldig,groetjes Joke.

Fluitenkruid zei

Hopelijk is het inmiddels lekker warm in je huis. Ik moest gisteren een half uurtje fietsen en moest echt ontdooien, één van de koudste dagen van het jaar..

Sabrina zei

Wat heb je een mooie blog!

Die zeepkettingen zijn ook mooi. Maak je de zeepjes ook zelf of koop je deze?

Groetjes van een mede-Friezin

jojo's wereld zei

Ja dan word het zeer koud in huis.
Wij zijn in het bezit van een sfeer haard. Gemaakt door manlief zelf de bak kreeg hij van familie op zijn verjaardag aangezien zei die verkopen. Maar het is wel een aanrader vooral dat je hem overal kunt plaatsen. Hoop dat je er gauw weer warmpjes bij zit
Groetjes Jojo