Verfklusjes..dienblad & letterbak

 Een dienblad en een letterbak (zie foto hieronder) kregen een nieuw laagje verf. Eerst een laag verdunde grondverf erop en daarna 3 lagen krijtverf. Je krijgt hiervan een mooi mat effect. De letterbak moet nog een keer dus die kan ik nog niet showen, die houden jullie nog tegoed.
Wat een heerlijke dag vandaag, nu het zonnetje schijnt. Daar word je weer vrolijk van!
Leuk dat je een kijkje kwam nemen hier.

Ps: nog 3 volgers en dan.....ja, een give-away!!
Liefs Renny

11 opmerkingen:

jootje zei

dat heb je netjes gedaan renny! wat een schattig kleedje ook op je dienblad!
verf ze nog,
groetjes van jootje.

Home and Lifestyle zei

Toevallig heb ik net een schilderproject van de kringloop...ik heb met aandacht je tips gelezen!! Het is altijd zo leuk om te zien wat voor een effect een kwast heeft, je dienblad is ook erg leuk geworden!

Ik ben heel benieuwd naar je give away!

Groetjes, Ingrid

kienkele zei

Je dienblad is prachtig geworden Renny, en je hebt het ook zo prachtig gestyled! Ik zie dat je ook een fan bent van het tijdschrift van JdA, mooi he, daar kan ik nou uren in lezen en bladeren, en zo fijn dat ie nu in het Engels is, zodat ook wij het kunnen begrijpen!
Fijne avond, groetjes, Tineke

@nne zei

Heel mooi dit dienblad. Mooi ook hoe het zonnetje alles "in de bloemetjes" zet. Bedankt voor de tip in verband met het witte luik. Leuke spullen. Groetjes, @nne

Madelief zei

Hoi Renny,

Je bent flink druk geweest. Je dienblad is mooi geworden! Ik zie de JDL liggen, zojuist heb ik via het internet het februari exemplaar besteld. Ben zo benieuwd!

Een gezellige avond!

Lieve groet, Madelief

Boukje zei

Mooi dienblad geworden! Die letterbak lijkt me nog een hele klus, zoveel vakjes!
Groetjes Boukje.

Musje zei

Zo wat een metamorfose zeg,echt top en leuk gestyld en wat heb je trouwens een prachtige bank,die lijkt me echt lekker zitten,fijne avond,lieve groet Joke,reuze benieuwd wat je met je letterbak gaat doen als die af is.

Corinne zei

Heb me gelijk maar even als volger aangemeld :).

Wat ziet je dienblad er prachtig uit zeg! Geweldig.
En het zonnetje, wat heerlijk he. Wat mij betreft mag de winter nu voorbij zijn hoor!

Groetjes,
Corinne

jojo's wereld zei

Wat een leuk dienblad. En ook ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar die letterbak.
Groetjes Jojo

Mayflower zei

Hoi Renny, wat is je dienblad prachtig geworden. Ik heb zelf nog nooit met krijtverf gewerkt, maar wil dat zeker een keer proberen. Schildert dat goed? Je heb je blad ook mooi gestyled, prachtig magazine hè de JDL.
Fijne avond en lieve groet, Mea

Dora zei

wat enorm mooie wordt dat dan, en dat met een beetje verf!