Mem....{en blog van de week.}

Mijn lieve mem is vandaag 74 jaar geworden.
Hier is ze in de bloei van haar leven.
Ik ben trots op wie ze is en wat ze voor me betekent in mijn leven.
Ze heeft een goed hart, staat altijd voor je klaar.
Bij haar kan ik mezelf zijn,
voel ik me vertrouwd.
 Bedankt mem voor zoveel moederliefde!
Ik wens dat dat nog een lange tijd zo mag blijven.

Verder heb ik nog een nieuwigheidje op mijn blog. Het blog van de week. Iedere week een fascinerend blog, zowel uit het binnen- als buitenland. Er zijn vaak prachtige blogs die ik graag met jullie wil delen. Daarnaast is het altijd leuk om een ander in het zonnetje te zetten. Deze week is het blog van de week van Fairmaiden


Kijk zelf maar eens...

Nu ga ik plat voor het schaatsen, go Sven go!

Groetjes Renny

22 opmerkingen:

Boukje zei

Hé van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag! Mooie foto van vroeger!
Groetjes Boukje.

It's me zei

Gefeliciteerd !! met je moeder........wat een leuk idee........

Nou ben benieuwd hoor! ga zo even kijken bij sea cottage

Fijne avond geniet avn het schaatsen groetjes van mij

Madelief zei

Hoi Renny,

Van harte gefeliciteerd met je moeder! Mooi zo'n prachtige tekst speciaal voor haar.

Ik ga een kijkje nemen bij Sea cottage.

Lieve groet, Madelief

Pink Princess zei

Gefeliciteerd. Het was ook mijn mam's verjaardag, ze zou 85 geworden zijn

Pink Princess zei

Dank je wel voor je lieve commentaar. Joh voel je niet "bezwaard" hoor, jouw moeder IS toch jarig! Geniet ervan, je hebt haar nog :)

Home and Lifestyle zei

Gefeliciteerd met je moeder, geniet er maar van zo lang als het kan! Fijn ook dat je zo'n band met haar hebt, dat is iets om te koesteren!

Tot nu toe is het schaatsen nog niet veel aan...na de dweil gaan de twee laatste ritten hopenlijk voor vuurwerk zorgen!

Lieve groet, Ingrid

Antonia zei

Wat een prachtige foto van je moeder. Heel hartelijk gefeliciteerd met haar verjaardag! Groetjes Anja

Musje zei

Van harte gefeliciteerd en ik vind dat je op je moeder lijkt zeg!Heerlijk als je lief en leed met je moeder kunt delen.

Wat een prachtige blog en een heel leuk idee van je Renny,groetjes Joke.

The Old and the Beautiful zei

Ook van mij gefeliciteerd met je moeder en leuk dat idee van Blog van de week.
En go Sven go.....is niet zo goed afgelopen zag ik daarnet. Gediskwalificeerd vanwege op de verkeerde baan rijden......tsssssssssss zo jammer.

Groetjes,
Gonda

Franse Lelie zei

Gefeliciteerd, geniet maar lekker van elkaar.
Wat een leuk idee, het blog van de week, en je 1e keuze is super. Vooral voor een 'zeemens' zoals ik. En Sven is ook plat...wat een drama, niet te bevatten voor hem.
Een heel andere vraag, hoe kom je aan deze prachtige sfeervolle achtergrond?
Groetjes Jolanda

jojo's wereld zei

Van harte en wat een mooie foto zeg.
Hopelijk heeft ze een heerlijke dag gehad.

Anneke zei

Gefeliciteerd met je moeder,leuk idee om een blog van de week te laten zien.zo zet je inderdaad iemand even in het zonnetje.groetjes Anneke

Patricia zei

Van harte gefeliciteerd met Mem!!
Moet zo lachen als ik het woord "mem" zie.
Mijn petekindjes zeggen dat altijd tegen oma, want mama was mam, maar omdat mijn schoonzus ook mam tegen haar mama zegt noemen de kleinkinderen nu oma ook mem (snap je hem nog?)

Fluitenkruid zei

Hoi Renny, van harte gefeliciteerd met je moeder. We kunnen onze moeders nooit genoeg bedanken voor wat ze allemaal voor ons doen en gedaan hebben. Groetjes Jannet

Dora zei

Nog gefeliciteerd met je moeder, wat een enorm mooie foto is dat! En ik ga zo even op de blog kijken wat een leuk initiatief!

jootje zei

proficiat nog met je mem!! wat staat ze leuk op die foto, heel bijzonder. een leuk idee ook van de blog van de week, ik ga gelijk even kijken.
groetjes van jootje.

Ger zei

Ha Renny,
Allereerst nog Proficiat met je moeders verjaardag!
Ze heeft op de foto de uitstraling van een sterke vrouw.
Ach....ik ken het gevoel....moeder dochter....in het verleden met mijn eigen moeder toen ze nog leefden,en nou met mijn dochter...heerlijk alles samen delen in lief en leed!

Scherpe opmerking van je over''kon Sven nog maar 'n keer terugrijden''.
Helaas........dat het zo moest lopen.

Lieve groetjes,
Ger

Ellen zei

Hoi Renny,

Nog van harte gefeliciteerd met je moeder. Prachtige foto zeg, ik heb ook nog zo'n mooie van mijn vader en moeder. Ben de wedstrijd van gisterenavond nog steeds niet te boven, wil je dat geloven,pfffffff. Wat een drama!!!!

Groetjes,
Ellenxxx

Hannekie zei

gefeliciteerd met je moeder!!!!
gr hannie

kienkele zei

Hoi Renny, ben een beetje laat, maar alsnog fan herte lokwinske mei dyn leave mem!
Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad, maar dat is vast wel gelukt.
Wat "onze" Sven betreft, wat een drama, ik was er helemaal naar van, en het ging zo goed, hij danste gewoon over het ijs!
Maar we hebben de ploegenachtervolging nog, wie weet.... Fijne dag, lieve groet, Tineke

FRAMBOISINE zei

Bel anniversaire à ta maman et une idée toute sympa de partager des liens que l'on apprécie ...... à tout bientôt!

Granny's Place zei

Gefeliciteerd met je moeder!!!!
Fijn weekend,
Madelon