Kersenbloesem, trosanjers en meer......


De ranonkels zijn weer uitgebloeid. Dus vanmiddag nam ik een bos kersenbloesemtakken en trosanjers mee van de bloemist. Al regeert koning winter nog steeds buiten, binnen haal ik het voorjaar maar weer in huis. Nog een maand en we zullen het ook buiten echt gaan merken. Als je goed oplet, zie je steeds meer voorbodes.
Vanmiddag waren mijn ouders hier en mijn moeder nam weer het één en ander voor me mee.
De gehaakte onderzettertjes hierboven kreeg ze van een ontzettend lieve mevrouw, die wel even 6 onderzetters voor mij wilde haken. Elke avond maakte ze er één, geweldig toch, ik vind dat zo bijzonder. En dit zakdoekje vond ze in een kringloopwinkel, notabene. Ik vind 'm prachtig!
Is het geen kunstwerkje?
Nog meer trosanjers
En een hart van eucalyptustakken, speciaal voor mijn mannetje! Ik doe verder niet aan valentijn. Ik vind het een beetje een commercieel opgeblazen gedoe. Ik hou meer van een spontaan bosje bloemen. En gelukkig heb ik zo'n man die een paar keer in het jaar, echt spontaan een bos bloemen onder mijn neus drukt! Net als ik het even niet verwacht. Morgen is hij jarig, we vieren het niet uitgebreid deze keer. Maar toch altijd zo'n 'net-even-anders' dagje.
Groetjes Renny

13 opmerkingen:

kienkele zei

Je foto's zijn prachtig Renny, en wat heb je weer leuke dingen gevonden. Wat valentijn betreft ben ik het wel met je eens, je kunt beter het hele jaar lief voor elkaar zijn, toch? Morgen een hele fijne dag toegewenst, en alvast gefeliciteerd met je mannie!
lieve groet, Tineke

Home and Lifestyle zei

Gefeliciteerd met je man!! Heerlijk om de bloemen in huis te blijven halen hè, ik ga morgen ook weer op pad. Denk dat het dit keer een bos tulpen wordt! Je hebt prachtige spulletjes gekregen trouwens!

Fijne (verjaar)dag morgen!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Hallo Renny

Leuk hoor die onderzetters...........en wat heb je het weer leuk gedaan mat je bloemen!

En dat hart wauww!! leuk leuk allemaal!

Groetjesssss Ria

Dora zei

Gefeliciteerd met je man, fijne dag samen.
Je projecten zijn weer prachtig, en de gehaakte kleedjes, ow zo mooi. en wat enorm lief van die dame. En ik merk het al hoor dat de lente komt, ondanks dat het vriest. Het is eerder licht en later donker, heerlijk.
Fijn weekend!

Mayflower zei

Hoi Renny, wat heb je weer leuke spulletjes van je moeder gekregen, de onderzettertjes vind ik geweldig mooi en ook het zakdoekje is een vondst, wie doet zoiets nou weg??
Je Eucalyptushart is erg mooi, een ideetje om te onthouden, ik doe ook niets aan Valentijnsdag, ik vind het ook een middenstandsfeestje, gelukkig ben ik dus niet de enigste hihi.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

lia zei

Hoi Renny, wat een leuke en frisse foto's op je post. Word er vrolijk van. Leuk ook die onderzetters, lief van haar.

fijn weekend, groetjes Lia

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat heb je een prachtige spulletjes van je moeder gekregen. Dat zo'n mooie kanten zakdoek uit de kringloop komt! Helaas kom ik die nooit tegen!! Je hoekje met de letterbak, de krans en het fotolijsteje ziet er heel gezellig uit!

Fijne dag!

Lieve groet, Madelief

Claudia B. zei

Kun je wat meer van die glazen bol laten zien! Die ziet er zo mooi uit met die bloemen er in... ben er helemaal weg van maar vraag me ook af hoe je zo iets water geeft? Hier ook geen valentijn hoor. Ik haal/maak wel wat extra lekkers bij de koffie en geeft iedereen een extra knuffel, verder geen commerciele toestanden hier :-)

FRAMBOISINE zei

Bonjour Renny,
Tu as parfaitement raison, la saint valentin est une "fête" commerciale qui ne veut plus dire grand chose !!!
L'Amour se fête chaque jour de l'année avec l'être aimé ... et ton coeur d'eucalyptus est magnifique!
Belle fin de semaine.

Romantic Today zei

Wat lief van je moeder en deze prachtige zakdoek mee neemt! En wat lief van die mevrouw dat ze voor jou deze prachtige onderzetters wil haken (als ze er nog meer wil haken...? ;)wat zijn er toch lieve mensen op de wereld die zoiets voor jou willen doen, geniet ervan!

Ik doe ook niet aan Valentijn, vindt het te commercieel. Er zijn zoveel momenten en zoveel dagen in het jaar waar we spontaan tegen elkaar kunnen zeggen dat we om de ander geven en laten we dat vooral blijven doen!

Alvast van harte gefeliciteerd met je man en een gezellige dag morgen!

groetjes,
Mirelle

Twa zei

Van harte gefeliciteerd met je mannetje! Maak er een gezellige dag van.
Het ziet er in huis weer gezellig uit bij je. En wat een leive kadootjes heb je gehad.
Groetjes Antoinette.

Musje zei

Dat ziet er gezellig uit bij je en nog van harte gefeliciteerd met je man,fijne avond,groetjes Joke.

The Old and the Beautiful zei

Alsnog gefeliciteerd met je mannetje en dat zakdoekje die je moeder mee bracht is een plaatje!
Fijne week.
Groetjes,
Gonda