♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥Hartjes ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ik heb vandaag een productief dagje achter de naaimachine. En ik geniet!! Zoiezo van het maken van de hartjes zelf. (Het ruikt hier heerlijk naar Lelietjes van Dalen.)Maar ook van de heerlijke warmte hier in huis. Ik ben zo trots op mijn mannetje dat 'ie dit weer heeft gefikst. Een dikke pluim! Het is echt warmer in huis nu, die oude cv ketel deed al niet meer wat 'ie moest doen. Dat merken we nu pas goed.

 Dit was het resultaat aan het einde van de morgen. Inmiddels ligt er alweer meer. Wat ben ik toch van plan hé??? Raad maar eens....Uh, nee, geen troostprijsjes voor de give away. Nou, misschien ééntje dan? Wat vinden julie? ;o)
Fijne dag nog en ik waardeer jullie lieve berichtjes enorm!
Of had ik dat al gezegd ??? Nou ja, het kan denk ik niet vaak genoeg gezegd worden!

H♥rtelijke groetjes,
Renny

23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Sinds jaren heb ik vanmorgen ook weer eens achter de machine gezeten...om het minnie mouse jurkje (voor de carnaval op school) van mijn dochter in te nemen, want die was veel te ruim aan de achterkant! Is bij de stempels trouwens de inkt toegevoegd en zo niet, wat kun je dan het beste gebruiken?

Ik vind ze super leuk...een troostprijs is natuurlijk geweldig, want dan kan er nog iemand genieten van je mooie give away...!

Lieve groet, Ingrid

Boukje zei

Ben je bijna jarig, ga je trakteren?....Eh... ga je een winkeltje beginnen...
Kortom, ik weet het niet, vertel... :)
Groetjes Boukje.

Dora zei

Zo mooi zijn ze, en dat ze lekker ruiken dat zal best, lijkt me heerlijk. Heb je dat nou echt gewoon gestempeld? Gaaf en mooi!

Sezoentje zei

En wat zijn ze mooi, een verslavend werkje is dit (vind ik altijd) maar als je het resultaat ziet mag je best trots zijn.
Wat gebruik jij als vulling?
Lieve groet van Sonja

Jolanda zei

Natuurlijk mag je dat zeggen, ik ben het helemaal met je eens. Het is heerlijk al die reacties.
Ga je je man verwennen met een hartjesbad?:)
Ben benieuwd, groetjes Jolanda

FRAMBOISINE zei

De très beaux coeurs ... et quel productivité !!! Je suis admirative.
Belle fin de journée.

oma leentje zei

Wat een mooi hartjes maak jij zeg. Ik ben via ander blog bij jou terecht gekomen ik ga je volgen. Zo leuk al die blogs. Ieder keer genieten.Groetjes Leni

The Old and the Beautiful zei

Ben ook benieuwd wat je ermee gaat doen hoor.
Laat je ons niet te lang in spanning?
En wat fijn dat de verwarming het weer doet. We zijn verwend maar oh wat is een beetje warmte toch lekker in huis.

Groetjes,
Gonda

La Maison zei

Wordt het een krans?
Enfin, wat het ook wordt het ziet er nu al leuk uit.
maar nieuwsgerig ben ik wel hoor!
groetjes
Hermine

It's me zei

Hoi Renny

Zoooooooooo ik ben er met een al tevreden hoor!! hahahahahah!!

Wat zien ze er prachtig uit zeg!!

Leuk leuk ben benieuwd wat je er mee gaat doen

Groetjessssssss Ria

Mayflower zei

Oh Renny, wat heerlijk als je zo creatief bent achter de naaimachine, ik ben helemaal niet zo handig (snik) Anders had ik het wel geweten, ze zijn prachtig en zo mooi bedrukt, heb jij zulke stempels of zat dat al op de stof?
Geniet maar lekker van je heerlijk warme huis, wat een ongekende luxe is dat dan hè.
Jij ook bedankt hoor voor je altijd lieve reacties.
Lieve groet, Mea

Fia zei

Ohhh ik vind ze zo leuk!! Schattig!!!
Op wat voor een stof stempel je, gewoon katoen en....waar heb je die geweldige stempel gekocht?
Ik wil hem ook!

Twa zei

Dat maakt ons natuurlijk wel heeel erg nieuwschierig!! Vertel... vertel....
Het ziet er in iedergeval al wel heel erg gezellig uit. Heb je de stof gestempeld? Mooi hoor. Enne, voor een troostprijs is het natuurlijk altijd erg leuk.
Succes ermee.
Groetjes Antoinette.

Corinne zei

Tjonge, je hebt het druk gehad zie ik. Wat ziet het er leuk uit. En ja, ik ben ook wel nieuwsgierig wat je ermee gaat doen.
Fijne avond.

Groetjes,
Corinne

Musje zei

Zoo Renny haha jij bent snel achter dat ding,race je erover heen,echt knap dat je dit kunt,ik zou een eigen winkeltje beginnen als ik jou was,verkopen via internet,je hebt een gratis webwinkel waar je tot 50 artikelen in kan plaatsen en fijn dat je weer warmte heb,want het is echt weer brrrr weer,fijne avond,lieve groet Joke.

Antonia zei

Wordt het een Valentijnsslinger? Of alle inzenders een hartje :-)
En wat fijn dat je niet meer in de kou zit!
Jij ook bedankt voor je lieve reacties, groetjes Anja

~*~ saskia ~*~ zei

Je hartjes zijn super! Gezellig hoor!!

becky zei

Beautiful beautiful,count me in please!~~Becky

Patricia zei

Wat een produktief dagje zeg!! Ziet er dan ook super uit!!

theeleuten zei

Wat veel heb je er gemaakt zeg....heerlijk he zo lekker prutsen...
Ik heb vm ook heerlijk geborduurd, radio aan, cvtje aan wat wil je nog meer....

Groetjes Evelien
ps. vergeet ik nog te zeggen wat een leuke...

kienkele zei

Beeldig zijn ze Renny, en vertel ons nu maar gauw wat je ermee gaat doen....
Gelukkig dat je weer lekker warm zit, want met deze kou, brrrr.
Fijne avond, groetjes, Tineke

Frences zei

Errug mooi zijn ze zeg, ben wel benieuwd met welke inkt je stempelt?
Gewoon staz-on of heb je speciale textielinkt?

Word er zelf helemaal hyper van, nu wil ik ook zoiets maken, hahaha. En ik scrap al te weinig voor me gevoel en nu kriebelt dit ook, hellup ;)

Liefs Frences

vintage wil zei

Wow Wat een schattig werk!! so romanties en suxes met je winkeltje!!!!