Give away by Bizzy @ Home

En daar was de 50e volger al. Dat ging sneller dan ik had verwacht. {In november begon ik met dit blog en heb er geen moment spijt van gehad. Alle lieve reacties uit blogland, de volgers, het delen van je passie. Heerlijk!! Ik geniet hier enorm van. Dankjewel!!} Maar des te leuker voor jullie natuurlijk! En voor mezelf ook: mag ik weer iets weggeven, dat mag ik zo graag doen.
Want geven is krijgen.

En wat zit er allemaal bij: Een zelfgemaakt geurhartje, een geurzakje, een kaart á la JDL en een label op canvaspapier geprint. Even voor alle duidelijkheid; het hart op de achtergrond hoort er niet bij helaas....

Het enige wat je hoeft te doen is een reactie achterlaten onder dit bericht. That's all!
Iedereen kan meedoen, ook als je niet volger bent of hier nog nooit bent geweest. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Op 19 februari maak ik m.b.v één van mijn lieftallige assistentes de winnaar bekend!
Liefs Renny

61 opmerkingen:

English style zei

Dat heb je snel gedaan meis, 50 volgers in zo'n korte tijd, van harte gefeliciteerd !!
Je blog is dan ook wel erg gezellig, dus zo raar is dat nu ook weer niet :-)
je give away ziet er errrg leuk uit! degene die het wint is er vast superblij mee!
wens je een fijne dag !!!
Lieve groet Yvonne

jootje zei

wat een mooie give-away renny! gefeliciteerd met je 50 volgers! bij deze meld ik me nu aan, iemand moet toch de eerste zijn! en nu ga ik heeel hard zitten duimen...
fijne dag nog, groetjes van jootje.

Mayflower zei

Hoi Renny, wat een prachtige Give Away, daar doe ik graag aan mee. Gefeliciteerd met je 50ste volger en dat er nog velen mogen volgen, ik wil nog heel lang blijven genieten van je blog. Maar dat zal wel goedkomen, want daar is het tè leuk voor.
Lieve groet, Mea

Sezoentje zei

Wat een prachtige give-away! Zelf ontdek ik sinds kort ook nog maar het plezier van het bloggen maar geef je wel al gelijk dat het zalig is om met anderen je passie te kunnen delen,
liefs, Sonja

La Maison zei

Hallo Renny,
Natuurlijk doe ik mee met zo'n aantrekkelijke give away. Ik zet het meteen op mijn blog.
Ik volg je al een poos dus dat is in orde.
Groetjes
Hermine

monique zei

Hoi Renny wat leuk je Give Away. Ik doe mee hoor. Ja die volgers het kan snel gaan. Ik ga zelf ook bij mijn 50e volger een give away doen. ben benieuwd hoe lang het duurt. Groetjes Monique

Pink Princess zei

Oh wat een leuke give away weer :)
Ook ik doe graag mee. We zijn allemaal dol op mooie presentjes hihi...
Zal een link plaatsen op mn blog.

Liefs van Marian

Patricia zei

Hoi Hoi,

Ik kwam via via op je blog en moet zeggen... ik schaam me dat ik dat niet eerder heb gedaan!! Wat heb jij een ontzettend mooie blog zeg...Ik ga je zeker volgen bij al je blogposts!!

Natuurlijk kan ik dan ook deze super mooie give away niet overslaan...
Ik heb in mijn sidebar gezet met de directe link!!

Ik wens je heel veel succes met de give away en kijk uit naar je volgende post.

Liefs Patricia

Boukje zei

Gefeliciteerd met je 50 volgers, ik doe graag mee met je give-away!
Groetjes Boukje.

Home and Lifestyle zei

Gefeliciteerd met je 50e volger, het bloggen is inderdaad zo leuk! Met je give away wil ik heel graag meedoen, toen je laatst je hart op je blog had staan, zat ik er al zo verlekkerd naar te kijken...dus ik grijp deze kans met twee handen aan!

Succes met je give away, ik zal ook even een link plaatsen op mijn blog!

Lieve groet, Ingrid

kienkele zei

Ha Renny, gefeliciteerd met je 50 volgers, en hopelijk zullen er nog vele volgen!
Ook ik doe graag mee met je give-away!
lieve groetjes, Tineke

Dora zei

Jij gaat snel met je bezoeker, wow! Maar ook helemaal terecht hoor, de creaties brengen ook mijn brein op hol, want wat ik zie is ook te scrappen, en je stijl is helemaal mooi!
Op naar de 100!

APL Living zei

Hallo Renny, ik ben je 52ste volgster! Leuk he? Zelf ben ik vorige week begonnen met bloggen en ik geniet van alle mooie blogs en reacties. Succes met je mooie blog! Groetjes Arlette

almay zei

Hoi Renny,

Het is leuk om je blog te volgen! Proficiat met je 50e volger in zo'n korte tijd! Je give away ziet er heel gezellig uit!!

Groetjes
Almay

crealili zei

Oh leuk weer een give away en ik blijf maar doorgaan, vroeg of laat heb ik toch geluk, ik weet het zeker. Proficiat met je leuke blog. Ik volg hem al een tijdje en kijk alle dagen of je iets leuks te zeggen hebt.
groetjes Liliane uit België.

Musje zei

Hoi Renny,gefeliciteerd met je over de 50 volgers al,ik weet nog dat je net met je blog begon,het is een zalig wereldje,het woonbloggen,ook ik wil graag meedoen aan je prachtige Give-Away en zal een linkje op mijn blog zetten,moet wel zeggen dat het hart wat niet meedoet,echt prachtig is,wens je nog een fijne avond,groetjes Joke.

lia zei

Hoi Renny, lijkt wel of het steeds sneller gaat, al die volgers. Volgens mij heb ik er véél langer over gedaan. Maar er komen ook steeds meer mooie blogs bij. Jij bent er een van.

lieve groet Lia

Madelief zei

Hoi Renny,

Gefeliciteerd!! Wat leuk dat je al aan de 50 volgers zit. Je hebt het echt super snel gedaan, maar je hebt dan ook een mooie blog en je bent een trouwe volger!!! Ik doe heel graag mee met je Giveaway :-) en zet een linkje op mijn blog! Gezellige avond!

Lieve groet, Madelief

Franse Lelie zei

Hoi
Gefeliciteerd natuurlijk! En natuurlijk doe ik graag mee....wat een schattige giveaway, complimenten.
Ik plaats ook een linkje.
groetjes Jolanda

It's me zei

Hoi Renny

Eh.mag ik ook mee doen ?? ben net nieuw in blogland, nou meid dat is nou echt leuk hoor!!
dat bloggen......

En die give away's ik vind het echt geweldig ga er ook heel gauw een doen lijkt me zo leuk iets weggeven !

Nou blijf je volgen hoor!

Tot de volgende keer

Groetjes Ria

The Old and the Beautiful zei

Dat is snel gegaan zeg die 50 volgers! Gefeliciteerd hoor.
En natuurlijk doe ik graag mee met jou give away.
Lekker spannend al die lotingen.
Succes met je give away.

Groetjes,
Gonda

north pal zei

hi from America. i am new to this blog. i have by way of the blog tonque in cheek. i have such fun following europeon blogs. make me feel like i am getting away for awhile. please enter me in your give away. thank you,Bestest,Denise by the way, i like the name renny.

Granny's Place zei

Met mijn pasverworven hartentik is dit natuurlijk de ideale giveaway voor mij, dus tuurlijk doe ik mee.
Groetjes Madelon

Casa Mia * My House * zei

Wow, beautiful blog. Greeting from Canada. Your blog is a great escape, love it....

theeleuten zei

Wat een leuke give away..ik doe graag mee!!

Groetjes Evelien

saffiertje zei

Hallo Renny,
Wat een geweldige blog heb je. ik kwam hier via corinne haar blog... Wat een mooie dingen maak je! En de giveaway!!! I HEART THIS STUFF!!!! Veel plezier met bloggen en ik blijf je volgen hoor!

Groetjes vanuit het noorden van het land,

miranda

Marian zei

Hallo Renny,

Van harte, dat je in toch korte tijd zoveel volgers hebt.
Kei goed, vind ik. Ook een teken dat je bolg er goed is, dus zo door gaan.Er zullen er dan nog veel meer volgen
Ook ik geniet ervan.

Wat een mooie give-away heb je. Ik doe daar graag aan mee.
En blijf je volgen.

Groetjes,Marian.

Madlinka zei

Gratuluję serdecznie!
Z chęcią przyłączę się do zabawy!
Pozdrawiam
Natalia

Naadjes en draadjes zei

Proficiat met je 50ste volger, je leuke blog en je super give-away!

lut zei

Gefeliciteerd! Ik heb net je blog ontdekt en kom zeker nog terug. Fijn weekend.

Twa zei

Hoi hoi.
Wat een mooie blog! Ik ben hier nog niet eerder geweest. Ik zet je gelijk bij kijn favorieten hoor! En ik doe graag mee aan je give away.
Groetjes Antoinette.

Chani zei

I'm glad I've found your blog. Such beautiful things you have for your give away, did you make them yourself?
Love, Chani

FRAMBOISINE zei

Bonjour,
je ne suis pas certaine de tout comprendre (malgré la traduction), toujours est-il que votre blog est magnifique et que j'ai pris un immense plaisir à découvrir vos belles photos et m'y promener ...
A tout bientôt!

Corinne zei

Hoi Renny,

Ik dacht dat ik hier van de week al een berichtje achter had gelaten, maar ik zie het nergens staan dus ik waag nog maar een poging.

Wat een ontzettend leuke give away zeg! Daar doe ik graag aan mee.

Groetjes,
Corinne

Irma zei

Hey Renny,
Wat een superleuke Give Away zeg. Inmiddels al 60 volgers, ontzettend leuk en natuurlijk gefeliciteerd. Ik doe mee hoor, hij is zo leuk.
O trouwens, ik vind je letterbak helemaal leuk geworden. Leuke spulletjes erin, helemaal goed.

Groetjes
Irma

Susan zei

Hi,
What a mooie give away, I'll be happy to take part in it. :) Lovely blog, I just became a follower, too - count me in as 61st.
Clearly I'm learning new words in addition to getting inspiration from your blog, it's getting easier to follow (I already speak German and Swedish, so those help a bit) .

bianca lernouldt zei

hallo
ik kom hier voor het eerst en ik heb genoten van de mooie blog en ja ik wil ook meedoen aan uw prachtige give away ik kom graag nog eens bij u kijken
groetjes bibi

Belle Brocante zei

Allereerst van harte met je eerste 50! Maar ik zie dat de teller inmiddels al wat hoger staat en maak mij maar meteen nummer 62. Ik zie dat ik jou nog niet volgde terwijl ik toch wel es op visite kom! Jij bent wel al bij "lid" Schandalig ;) Ik doe ook graag mee met je give away; zulke leuke spulletjes wil iedereen wel toch!

Lieve groet,
Annemiek

Birgit zei

Hello there!

What lovely prizes -- and what a wonderful blog! I am glad that I found it by chance. :)

Greetings from Munich,
Birgit
swappinghowdies@yahoo.de

Romantic Today zei

Je zou er gewoon hebberig van worden, al die leuke Give Away's in blogland!:)
Wat heb je een leuke Give Away, het hartje het zakje, ik zou graag een kansje willen wagen en daarom zou ik willen mee doen aan jou Give Away.

groetjes,
Mirelle

Antonia zei

Hallo Renny,
allereerst van harte gefeliciteerd met je inmiddels 62 volgers! Wat een superleuke give away, daar doe ik graag aan mee. Ik ga gauw even bijlezen, loop weer flink achter. Lieve groet, Anja

Brocantess zei

So happy to have found your home blog as well! Thank you for stopping by my blog and letting me know. I look forward to seeing more of your work in the future.

sabrina zei

Wat leuk weer! Wat maakt men toch mooie give-aways! Ik doe graag mee, mag het, mag het? ;-)

Anoniem zei

hoihoi, ik ding graag mee naar je give away (rijmt ook nog) groetjes Ingrid

with love zei

Hallo Renny,
Van harte met je 50 volgers en dat zullen er vast meer worden!
Wat leuk deze give away... ik zag dat je een berichtje achter gelaten had op mijn blog dus ik dacht ik ga nog eens kijken op jou blog en zag ik dit.
Ik ben zooo a technisch met die computer he, errug! Maar goed ik doe graag mee natuurlijk!
groetjes Erna

sneksniltje zei

leuk, zo'n give-away, wil er dus ook wel aan deelnemen. Ziet er heel erg fijn uit.
Groetje, sneksniltje

Ger zei

Hoi Renny,
Dat wordt aansluiten voor mij in de héle lange rij leuke reacties.
En het aantal volgers schiet als een pijl de lucht in, je give away is ook super leuk!

Zal 'n linkje plaatsen.

Fijne dag en ik amuseer mij wel met je fantastische creaties!
Ger

Petra zei

Oooooooo ik doe mee. Ben geen volger (schaam) zal 't meteen even doen maar kom hier wel vaak even kijken ;-))

Ellen zei

Hoi Renny,

Ik was weer eens heerlijk aan het Blog hoppen;-) en kwam via via bij jou terecht. Wat heb je een schitterend Blog, heb heerlijk alles zitten lezen en alle foto's bekeken. Ik ben je gaan volgen hoor!!!! Kom snel weer langs.

Groetjes,
Ellenxxx

Natasha zei

Aren't you so kind having a give-away! Your prizes are almost as beautiful as your blog!

Best wishes,
Natasha.

*Rianne* zei

Wat leuk Renny! Ik wist niet dat je van deze stijl houdt! Ik ben ook dol op brocante/oud!!! Dat hartje wat je niet weggeeft heb ik ook :)! Lief dat je een give-away doet..! Ik ga me nu snel als volger aanmelden :)!

Fijn weekend!

Cosy and Cute zei

Ik heb je blog net ontdekt en het ziet er geweldig uit!!! Ik blijf je volgen hoor.
Groetjes en een fijn weekend,
Karin

Sas zei

Hey,

ik kwam je blog viavia tegen ... leuk om weer op een plekje in blogland wat inspiratie op te kunnen doen!

groetjes Sas

P.S. ik val met m'n neus in de boter zag ik, dus JA ik doe graag mee met je give-away-actie!

Frences zei

50 volgers en je berichtjes, foto's en ideetjes worden ook steeds leuker!! Volg je met heel veel plezier!!

En je bijdragen aan het magazine waren ook weer erg leuk. Jammer dat je er mee stopt, maar gelukkig blijf je wel hier bloggen, dus blijf je 'stalken' hoor ;)
Bedankt voor alle superfijne jaren dat je voor het magazine mooie projecten hebt gemaakt, ik heb er altijd van genoten!!!

Liefs Frences

edith zei

so sweet candy and fantastic blog
greetings from poland

niekolken zei

wauw!!!mooi!als er een wedstrijdje is dan doe ik er aan mee!!proficiat met de 50!!op naar meer he!groetjes,niekolken

sylvia zei

Gefeliciteerd met je 50e volger en de Give Away is prachtig, daar wil ik wel aan meedoen.

Groetjes Sylvia

Bonjade zei

Zo zeg van harte en nu staat de teller nog veel hoger......
Volg ik je trouwens al wel? Zal het zo eens nakijken, soms zie ik door de bomen het bos niet meer. Je give-away is werkelijk prachtig. Ik doe graag mee.
Cross my fingers.
Fijne avond

Manja zei

Hallo Renny
Ik heb een verrassing voor jou!
Kijk maar even op mijn blog
lieve groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

It's me zei

Jemig van harte gefeliciteerd, zover ben ik nog niet hoor. Maar ik ben door al die mooie weblogs wel erg verslaafd eraan geraakt.
En die Give Away's wat leuk omdat te zien. Ik ken het niet, maar doe heel graag mee.
Oh ik ben gelijk volger van je geworden, ik kom heel graag weer langs bij je.

groetjs en een heel fijn weekend
Danielle

quiltingmieke zei

piep hey meid proficiat met de 50ste volgster, ik zot net aan 20, dus nog een stuk te gaan

genieten is het telkens weer hoor opje blog

ik wil heel graag meedoen aan de give away
maar zoals je zegt geven is krijgen

veel sicces voor iedereen

knuf mieke