En hier is de letterbak!

En de letterbak is ook klaar! Ik ben er zó blij mee! Heb vast even wat klein spul er in gestopt voor de foto. Er komen nog meer dierbare spulletjes in.
Het zakhorloge is al een oudje (1875). Wel oud als je bedenkt dat ik pas een eeuw later werd geboren :)
Herinneren jullie de accubak nog, waarin ik de crocusbolletjes in de watten had gelegd?
De verrassing was wel groot toen ik er vorige week achter kwam dat het geen crocusjes waren, maar blauwe druifjes:) Ze zijn heel mooi compact nu. Hetzelfde effect met hyacinthen op water.
Prachtig stukje wonder der natuur!
Leuk dat er binnen een dag al zoveel meedoen aan de give away!
Iedereen een fijn weekend!
Liefs Renny

17 opmerkingen:

kienkele zei

Hij is in een woord geweldig, Renny, je letterbak, en wat heb je em al leuk gestyled. En daar kreeg je zo maar ineens heel andere bloemetjes dan je gedacht had.... Ik heb vandaag ook blauwe druifjes gekocht, moet nog even wachten, want nu zit er nog geen kleur aan, maar dat zal vast snel gaan, met de warmte in huis.
Heel fijn weekend, lieve groet, Tineke

Home and Lifestyle zei

Dat ziet er super uit en dan ook nog met zulke mooie spulletjes er in! Vandaag ben ik ook de hele dag aan het verven geweest, een oud kastje van de kringloop...morgen nog één keer verven en dan is ie klaar!

Ik hoop dat mijn kastje er net zo mooi uit komt te zien als je letterbak, dan komt het wel goed!!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

theeleuten zei

Ja zo is tie weer leuk...vroeger had je ze met veel tin enzo...dan denk je NOOIT meer.\Maar zo is het echt superleuk~...........

Ik heb vandaag ook weer bolletjes gehaald..gezellig!
Groetjes Evelien

La Maison zei

Mooi joh die letterbak, als dat geen rage wordt!! Ikzelf heb ook tig dingen die er zo in zouden kunnen. En wat mooi die blauwe druifjes.
Gezellig weekend en groetjes,
Hermine

Sezoentje zei

Zucht,wat prachtig is die geworden. Hier staat hij mooi in het bruin te staan. Ik zie er zo tegenop om eraan te beginnen, het lijkt me echt een megawerk met al die hoekjes en kantjes. Misschien iets voor deze zomer op het terras.
Fijn weekend van Sonja

Musje zei

Wow je letterbak is een plaatje geworden zeg en wat schattig al die oude en dierbare spulletjes erin en sja blauwe druifjes zijn echt geweldig en ze ruiken heerlijk,fijn weekend,groetjes Joke.

Manja zei

hele maal top die letterbak
ik heb er ook nog een bij mijn moeder
op zolder staan in het roze,
ik vond er niets meer aan, maar ik ga morgen
gauw naar haar toe, voor mijn zus hem
ondekt heeft, bedankt voor de inspiratie
fijn week end
vr groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

Jolanda zei

O wat leuk zo'n letterbak, je moet ook niks weg gooien eigenlijk...maar ik zou niet weten waar ik alles moet bewaren!! Ziet er wel superleuk uit.
En wat een mooie foto's van je druifjes, schitterend!
groetjes Jolanda

jojo's wereld zei

Mooie letterbak zeg. Zit er achter het horloge nog een leuk verhaal?
Groetjes Jojo

Dora zei

ow wat gaaf, ik wil al heel lang een letterbak en deze is prachtig!

Mayflower zei

Hoi Renny, wat is je letterbak mooi geworden en wat een mooie spulletjes heb je erin gedaan. Wat mooi dat oude zakhorloge.
Ik moet wel lachen om je krokusjes, maar de blauwe druifjes zijn ook prachtig en je heb er een mooie close-upfoto van genomen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Patricia zei

Wauw wat een gave letterbak zeg!! Super om al die kleine snuisterijtjes in te bewaren!!

Boukje zei

Mooi geworden Renny, je hebt eer van je werk hoor! Leuk die blauwe druifjes in de accubak :)
Goed weekend!
Boukje.

Fluitenkruid zei

Wat is die leuk geworden zeg, ik hoop er nog eens eentje te vinden in de kringloop. De letterbakken die mijn zus en ik vroeger op onze kamertjes hadden zijn foetsie.
Prettig weekend!

It's me zei

Wat gaaf zeg die letterbak !!

Echt superrrrr!!

En de blauwe druifjes zijn dat toch ook ! geweldige foto's!

Fijn weekend Ria

Fia zei

Hallo Renny,

Wat heb jij een gezellige en sfeervolle blog, ik ga je volgen hoor!!!
Vind de letterbak geweldig!
Wat een super idee!

Groetjes Fia

Romantic Today zei

Ooh wat is je letterbak geweldig leuk geworden (typte ze zonder een sprankje jaloezie ;) eigenlijk is het net een kleine etalage en jij hebt je etalage helemaal in sfeer ingericht, gewoon een plaatje!

groetjes,
Mirelle