Overal bolletjes....

Januari is bijna halverwege en hier in huis duiken steeds meer voorjaarsbolletjes op...voor het raam, op de tafel, in het servies. En ik kan niet wachten tot ze gaan bloeien. In de tak bloeien ze nu, maar toch niet echt zoals ik het verwacht had. (En ik heb ze nog wel 2x daags besproeid :( Dus ik heb ze eruit gehaald om ze nog volop te verwennen in een accubak met water!
Deze karaf heb ik vorige week ook meegenomen van de kringloopwinkel. Ik vind hem zo mooi!! Maar 'k heb geen idee hoe oud 'ie is. Er zitten wel luchtbelletjes in het glas...is er iemand die weet hoe je kunt zien of glas oud is??
Bovenstaande potjes kreeg ik laatst ook van mijn zus en ze passen precies in het mandje. Alsof het er voor is gemaakt. En ik had het mandje al bijna opgegeven.
En ja, ook in de windlichten tref je ze aan. Het zou bijna saai worden, ware het niet dat ze zo mooi zijn....en vooral ook worden! En de geur straks in huis...'kan niet wachten.




Leuk dat je een kijkje kwam nemen!!

12 opmerkingen:

Musje zei

Heerlijk Renny al die voorjaars bollen,ik kan erook zo van genieten en idd je kunt ze overal in doen,dat is ook zo leuk eraan,het ziet er sfeervol uit bij je,vooral in de kopjes vind ik helemaal super,ik stop ze ook overal in,maar nog niet in de kopjes,dus bij het zien van jou idee,ga ik dat ook doen en dan een kopje met kaarsvet ernaast,heb ik weer wat leuks om mijn dienblad,met het glas kan ik je niet helpen,heb er helaas niet zoveel verstand van of iets oud is,maar het is wel een dotje,een fijne dag,groetjes Joke.

Dora zei

Maar dat is toch ook zo mooi, die bolletjes echt heerlijk, dan kijk ik weer uit naar de eerste lentedagen!

Home and Lifestyle zei

Ik krijg geen genoeg van voorjaarsbollen, dus ook bij jou is het genieten! Die bolletjes in kopjes zijn ook erg leuk!

Groetjes, Ingrid

Antonia zei

Wat zal het heerlijk gaan ruiken bij je! Mooi serviesgoed ook.
Groetjes Anja

kienkele zei

Heerlijk he, al die bloeiende bolletje overal in huis. Geniet ervan! groetjes, Tineke

Madelief zei

Hoi Renny,

Het is inderdaad genieten met al die voorjaarsbolletjes in huis. Ik heb vandaag ook het een en ander bij het tuincentrum gehaald!! Leuke theekopjes trouwens!

Een gezellige avond!

Lieve groet, Madelief

Boukje zei

Ik dacht al, ik zie nooit meer wat van je? Maar ik volg je andere blog nog, nu deze ook maar even gedaan, want ik moet wel op de hoogte blijven natuurlijk :)
Heerlijk alweer het zicht op het voorjaar!
Groetjes Boukje.

theeleuten zei

Ja heerlijk al die bollen, alleen vind ik ze leuk als ze net nieuw zijn...dus nog niet in de bloei...
Je hebt er gezellige plaatjes mee gemaakt!

Gezellige dag, Evelien

Mayflower zei

Hoi Renny, wat prachtig hè al die voorjaarsbloeiers, ik vind de hyacinthenbol in de kop en schotel ook superleuk, ik ga dit idee misschien ook wel nadoen. Ik heb ook al wat bolletjes in huis gehaald.
Groetjes Mea

Corinne zei

Hoi Renny,

Ik ben via via op je blog terecht gekomen en wat ziet het er gezellig uit met die bollen. Ik ben er ook gek op. Vanmorgen heb ik een bosje tulpen meegenomen van de markt, ook altijd zo leuk.

Groetjes van Corinne
(En ik ga zeker vaker bij je langskomen)

Ger zei

Hallo Renny,
Door je reactie's te lezen bij de give away van Musje viel je mij op....en ben ik op jou blog terecht gekomen, het ziet er reuze gezellig uit!
We hebben allemaal iets met voorjaarsbolletjes de afgelopen dagen,ik geniet van al die leuke ideeën.
En vanaf nu ga ik je volgen en als je even mijn reactie gaat lezen bij de leuke give aways van Musje weet je waarom ik voor jou ga duimen.
Hartelijke groetjes!
Ger

Corina zei

Via via, kom ik om een hoekje kijken, wat een mooie blog heb je met schitterende foto's!
Ik kom vast vaker langs!
Groetjes Corina