Krans...{en meer}


Gisteren maakte ik deze krans van puthka pods. Het lijken net hele kleine pompoentjes. Ze waren bruin, maar ik heb de krans in zijn geheel wit gespoten. De puthka pods komen van de action, je hebt ongeveer 5 zakjes nodig voor een krans. Echt heel simpel en goedkoop, maar je hebt een hele sfeervolle krans.

Gisteren kreeg ik van manlief een nieuwe naaimachine. Zo lief....ik zei nog, ach, dat kan nog weleens. Maar hij stond erop. Dus heb ik vandaag de hele dag achter de naaimachine gezeten. Eerst wat achterstallig verstelwerk gedaan. Daarna een nieuw dekbedjehoesje & hart kussentje voor de poppenwagen van Elyse gemaakt. Eigenlijk wil ik ook nog een randje met roezeltjes eromheen maken, maar daar moet ik me eerst maar eens meer in verdiepen.

En nu is het mijn vrije weekend, ik kruip heerlijk op de bank met een goed boek en wat tijdschriften,....mij hoor je voorlopig niet!
Iedereen een fijn en knus weekend!!

13 opmerkingen:

kienkele zei

Jij ook een heel fijn weekend Renny, en je krans is prachtig! groetjes, Tineke

Boukje zei

Mooie krans, heb je ze erop vastgelijmd of in een oasekrans gestoken?
Je kunt je tijd wel weer kwijt in het naaien, leuk! Heb ik ook veel gedaan vroeger.
Een goed weekend!
Groetjes Boukje.

Musje zei

Hoi Renny,oh ik dacht dat het een krans van knoflook was haha,maar na beter kijken zie ik het,ik zag ze poosje terug ook bij Xenos,gaaf dat je het wit hebt gespoten,owww een naaimachine,ik wou dat ik ermee overweg kon,daar kun je zulke mooie dingen mee maken,wat zal je dochtertje blij zijn met der nieuwe poppedekbedje,geweldig enne de onderste foto daar heb ik ook wel zin in,ben moe van deze week werken en ga lekker van het weekend genieten,ik wens jou ook een fijn weekend,groetjes Joke.

Home and Lifestyle zei

Je krans is erg leuk geworden, het lijkt een hele klus! Vroeger heb ik ook veel achter de naaimachine gezeten toen de meiden klein waren!! Je dochter zal wel erg blij zijn met het resultaat!

Een fijn weekend en groetjes, Ingrid

Mayflower zei

Hoi Renny, wat een prachtige krans heb je gemaakt, op naar de Action, ik ben ze nog niet tegengekomen, ik dat trouwens altijd dat het mini-pompoenen waren. Nou die naaimachine is helemaal op z'n plek bij jou, een lief kado van je man. Wat schattig dat hart aan het poppenwagentje, je dochtertje zal hier wel heel blij mee zijn.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Dora zei

Die krans is prachtig!
geniet van je weekend!

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een een leuke krans heb je gemaakt! Ik ken heel die zaden, vruchten niet.... Ga ze maar een googelen! Een fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

Antonia zei

Wat een prachtige krans!!! Ik heb deze vruchtjes in een windlicht bij een kaars liggen. En wat lief van je man, die gelijk moeder en dochter blij maakt! Geniet van je vrije weekend, groetjes Anja

* zei

De krans is prachtig, leuk hoor en ik dacht zijn dat nou kleine knoflookjes hahaahah...

Heerlijk genieten, groot gelijk

liefs bellavien

Antonia zei

Geen ongevraagd advies hoor Renny, je reactie doet me goed!
Groetjes Anja

jeanette zei

Hallo renny,

Ik als je reactie op m`n blog en las dat je uit drachten komt, wat leuk das nie zo ver...
ik werk alleen in drachten dus ik kom ook niet verder als de winkel en de winkelstraten. Mrs smith is wel leuk hoor maar wel erg prijzig, dus niet te vaak heen gaan:-) Ik loop hopeloos achter met nieuwe bloggers, dus neem me niet kwalijk dat ik niet eerder gekeken heb. Ziet er leuk uit hier en ook al is die tak van jou wat kleiner die mag er ook zeker zijn hoor!

prachtige krans heb je gemaakt, m`n complimenten...
groetjes, jeanette

-::Maris::- zei

Hallo,

via via kom op je blog binnen en jetje wat een leuke blog heb je! En de krans super!

Groetjes Maris

~*~ saskia ~*~ zei

Hi Renny,

Je krans is idd heel erg sfeervol. Ook je hartjes met muzieknoten vind ik erg schattig...

Een leuke avond en een groetje van Saskia