Keuken spic en span....enuhh...bolletjes



Het is weer spic en span in mijn keuken. Zie je het niet glimmen? Ja, ja, ik heb echt alle kastjes leeggeruimd, gesopt en heringedeeld. Het was dan ook geen overbodige luxe, kan ik je vertellen! Het geeft een heerlijk gevoel, als je ineens weer ruimte overhoudt, in plaats van uitpuilende kastjes!



In een accubak heb ik crocusbolletjes in de watten gelegd!! Ik ben benieuwd of het wat wordt. Het staat wel heel gezellig die bolletjes allemaal zo knusjes tegen elkaar aan :)

Nog een fijne avond en bedankt voor je bezoekje of berichtje!

11 opmerkingen:

Frences zei

Wat een leuk idee met die bolletjes in watten! Ga het ook eens proberen. Heb ook nog ergens aan accubak staan geloof ik ;)

En lekker he zo'n schone opgeruimde keuken!
Geniet ervan ;)

Liefs Frences

Musje zei

Wat een supermooie keuken heb je en van die lieve frutsels erop,ja heerlijk is dat he,als alles weer lekker gesopt is en je bolletjesbak is geweldig leuk,groetjes Joke.

Ineke zei

Heerlijk he als alles weer schoon en opgeruimd is. En wat leuk zo die accubak met bolletjes. Mooi kantje er aan!
Groetjes,
Ineke

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat ben je actief geweest! Het is inderdaad niet een van de leukste klussen om te doen....Je keuken ziet er echter wel heel mooi uit!

Een fijne woensdag!

Franse Lelie zei

Hoi
Wat een gezellige blog heb je, en leuk dat je ook mij gaat volgen! Lekker he, alles weer schoon, ik ga ook zo aan de slag en daarna weer wat gezellige bolletjes neerzetten.
groetjes Jolanda

monique zei

Hoi Wat een gezeligheid in de keuken zeg. En wat een leuk idee met die crocussen zo. Zo sta je weer met veel plezier in de keuken vind je niet.
Groeten Monique

Mayflower zei

Hoi Renny, Mmmmmm wat ruikt het hier lekker fris en alles glanst je zo tegemoet. Ohhh jij bent al lekker bezig geweest, ik moet nog beginnen en mijn keuken moet ook hoognodig. Wat een leuk idee de bolletjes op alleen maar watten leggen.
Fijne avond en geniet van je frisse huis.
Lieve groet, Mea

Antonia zei

Wat een leuk idee om de bolletjes in watten te leggen! En heerlijk, zo'n schone keuken. Fijn weekend zovast, groetjes Anja

madame Vicq zei

Ha Renny, wat een super idee, bolletjes op watten, morgen ga ik het ook proberen.
Ik zie dat je me bent gaan volgen leuk!!!
Natuurlijk zet ik mezelf ook bij jou.
Vind je het ook zo leuk om alles te lezen?
geniet van je weekend en groetjes,
Hermine

seasons of my house zei

Noi, jij bent idd ijverig geweest, maar heerlijk en voldaan is dan het gevoel als alles weer keurig in de kastjes staat he. En je bolletjes zijn helemaal top. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Bedankt voor je lieve berichtjes. Karin

Elly zei

Hoi Renny! Bedankt voor je berichtje op m'n blog!
En ja, wat kun je dan genieten hè, als alles weer zo lekker schoon is! Je bolletjes zijn ook leuk gedaan zo, volgens mij moet het wel gaan lukken hoor, meestal zijn bolletjes niet zo moeilijk! En ach, anders maar niet, zo ziet het er ook superleuk uit!