kaarsje, kopje, schoteltje..

Na een bezoekje aan de kringloopwinkel toch maar weer wat "oude meuk" meegenomen. Mijn liefde voor "oud" is weer helemaal opgebloeid. Wat heb ik een spijt dat ik heel veel spullen heb weggedaan, een aantal jaren terug. Onbegrijpelijk, maar waar. Er waren blijkbaar andere dingen ineens belangrijker of mooier. Enfin, het gevoel voor oude, brocante, spulletjes, of beter de liefde ervoor, is weer aangewakkerd. Het heeft me te pakken en laat me niet meer los. Toen ik dit kop en schoteltje (niet echt een antiekje, maar o, zo lieflijk) zo verloren tussen het andere servies zag staan, had ik er gelijk een idee mee. Iets wat ik steeds al van plan was. Een kaarsje au bain marie gesmolten en daarna in het kopje geschonken. Lontje erin en zie hier het resultaat.

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik blijf erbij dat de kringloop zo ontzettend leuk is...dat zie je bij jou ook maar weer... voor weinig geld een heleboel creativiteit!

Ik wens je een heel fijn weekend!

Groetjes, Ingrid

GlitterGlimps zei

Hi Renny,

Je blog ziet er heel sfeervol uit! Ik ga je volgen ....

Een heerlijk weekend!

Groetjes van Saskia

Musje zei

Whaa Renny wat grappig dit,ik heb dit vanavond ook zitten doen haha,ik had in Tiel allemaal oude kopjes gevonden en vandaag de goeie lontjes gevonden en heb 3 kopjes gedaan,ik ga ze morge posten,wat toevallig dit,ik had het een tijdje terug bij iemand op der blog gezien,de jouwe zijn in ieder geval super,fijn weekend,groetjes Joke.

Doornroosje zei

Wat een leuk idee!!! Je moet er maar op komen!
Groetjes en een fijn weekend,
Ineke

jootje zei

wat een leuk idee! ook leuk om als kadootje te geven, ik ga ook op zoek naar oude kopjes!
groetjes van jootje.

Antonia zei

Heerlijk hè, rondsnuffelen bij De Kringloper. Ziet er supergezellig uit je kopje!
Fijn weekend gewenst, groetjes Anja

Dora zei

Wat een leuk idee, het staat echt super!
Fijn weekend!

kienkele zei

Dat ziet er mooi en sfeervol uit Renny, wat een heerlijk gevoel is dat toch, dat je voor heel weinig geld iets leuks op de kop hebt getikt en er dan zoiets gezelligs van kunt maken. Fijn weekend, groetjes, Tineke

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een lief kopje! Op de tuin heb ik ook veel serviesgoed met roosjes erop. Het komt vast door al die prachtige blogs dat je liefde voor brocante is teruggekomen. Bij mij werkt het in ieder geval zo. Het inspireert enorm! Geniet van je weekend!

Lieve groet,

Madelief

theeleuten zei

Ja gezellig staat dit...en de kringloopwinkel is zoooooo leuk...
Elke week breng ik minimaal 1x een bezoekje, soms vind ik niets de andere keer wel en daar word ik zo blij van!

Gelukkig zijn er hier vele met mij!

Gezellig weekend!Evelien

Mayflower zei

Hoi Renny, ziet er sfeervol uit en wat een leuk idee, ik had dit ook al bij Musje gezien. Wat leuk al die ideetjes die we bij elkaar opdoen. Ik ga deze zeker onthouden.
Fijne zondag.
Groetjes Mea

Rianne zei

De plannen zijn er ook nog steeds, maar de uitvoering nog niet, maar de kringloop is wel een goed idee, misschien wordt ik vandaag dan nog wakker ;-).
Groetjes