Geurzakjes {hartjes}


Na mijn werkweekend moet ik altijd eerst even op gang komen en naast was wegwerken en andere huishoudelijke rompslomp, probeer ik toch tijd voor mezelf te creëren. En dat is vanmiddag gelukt. Met wat stempels, stof en lint..hup achter de naaimachine. De hartjes zijn gevuld met pluche vulling en zeeprasp, voor een heerlijke cashmere geur. Ik ga er nog veel meer maken....en ik zat net te denken dat het wel een leuk weggevertje zou kunnen zijn. Maar ik wacht even een goede reden af.....uh..50 volgers ofzo...valentijn?
To be continue.....

Bij de kringloop kwam ik deze wespenvanger en oude boeken tegen.
 
Bedankt voor je bezoekje en/of berichtje!
Ze maken me iedere keer heel blij!

16 opmerkingen:

Mayflower zei

Nou .....dan sta ik vooraan hoor Renny hihi. Ik ben dol op hartjes en wat zijn ze mooi. Hoe kom je aan zulke leuke stempels?
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Romantic Today zei

Zo leuk je hartjes!
Wat kan je toch een leuke dingen doen met stempels hé! Eenmaal begonnen, borrelen er steeds meer ideeetjes en wat is er nu leuker dan deze unieke home-made woondecoraties te maken, toch?! :)

groetjes,
Mirelle

Antonia zei

Wat een leuke hartjes heb je gemaakt. En het hartje waar ze aan hangen vind ik ook schitterend. En nog goed geslaagd bij de kringloop, dat is echt genieten!
Fijne week gewenst, groetjes Anja

lia zei

Mooie hartjes hoor, maar die wespenvanger is ook heel mooi.

lieve groet Lia

Musje zei

Ohh Renny je hartjes,ze zijn prachtig,grr wou dat ik dat kon maken en je nieuwe aanwinsten zijn ook super,fijne avond,groetjes Joke.

Home and Lifestyle zei

Ik ga naast Mea van Mayflower staan als je het niet erg vindt hi hi! Die hartjes zijn super en ik heb dezelfde vraag: hoe kom je aan die prachtige stempels???

Lief trouwens dat je een link naar mijn give away hebt geplaats, dank je wel daarvoor!

Lieve groet, Ingrid

Granny's Place zei

Ziet er goed uit!!!!!
Groetjes Madelon

Boukje zei

Mooie hartjes, wat een leuke stempels heb je daarvoor gebruikt!
Groetjes Boukje.

Pink Princess zei

Hoi bijna buurvrouw :) Dank voor je reactie op mijn blog. JA ik vind jouw stijl ZO mooi, lol dus vandaar ook het volgen...

Groetjes uit het oh zo koude Drenthe

madame Vicq zei

Spannend zulke stempels en mooi die hartjes.
Ja, in de kringloop kun je leuke dingen tegenkomen, wel steeds laten zien hoor.
Groetjes
Hermine

crealili zei

Prachtige aankopen weer. Kringloopwinkels zijn geweldig, vooral als je het niet verwacht doe je koop van je leven.
Zou het kunnen dat er iets in de lucht hangt? Ook ik heb vandaag zitten spic en spannen. Ook wat van plaat verandert enzo. Achteraf zo heerlijk ..... Jouw hartjes zijn ook geweldig!!
Ook bij mij loopt er een Give away tot de 30ste!!!

jootje zei

je hartjes zijn mooi geworden! ik wou dat ik dat zo kon maken. helaas ben ik niet zo handig met naald en draad. je aankopen zijn ook leuk!
leuk dat je een link naar mijn give-away hebt geplaatst!
groetjes van jootje.

Bonjade zei

Wat mooi zeg.....hmmm nog 8 volgers wachten....
ik moet dus nog even geduld hebben. Niet mijn sterkste vak op school maar goed het is het wachten waard...;)
Je vondsten zijn prachtig zeg. Wat een mooie wespenvanger is dat....
Fijne dag

Dora zei

Wat enorm mooi die hartjes, en eigenlijk ook niet moeilijk, met zeeprasp ik zou er niet opkomen!

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat ben jij actief geweest! Je geurzakje ziet er erg mooi uit! Ik verheug mij al op je giveaway ;-) Aan de vijftig zit je zo!!

Een gezellige avond!

Lieve groet, Madelief

The Old and the Beautiful zei

Nou Renny ik ga je alvast een beetje op weg helpen naar de 50e volger hoor want heb mezelf net als volger bij je opgegeven. We hebben wel zin in zo'n hartjes give away!
Ik zit met smart op mijn 100e volger te wachten om ook een leuke give-away te organiseren maar ik blijf maar op de 99 hangen.
Dus als jij je misschien geroepen voelt ;-) schroom niet en kom eens een kijkje bij mij nemen.
Groetjes,
Gonda

p.s Vind je wespenvanger ook erg mooi.