Een nieuw jaar...

...en die begon goed voor mij. Een bezoekje aan de familie vandaag, leverde me bovenstaande "schatten" op. Cadeautjes van mijn zus en de sprei van mijn moeder. Is dat lief of is dat lief! Morgen gaat de kerstversiering er weer uit. Weer enige rust zien te creëren....dat hebben we weer nodig. Een nieuw jaar, een nieuwe, frisse start.

Ik wens alle blogbezoekers (en in het bijzonder de blogsters met al die lieve berichtjes, hartverwarmend iedere keer weer,) een gezond, gezegend 2010!
Carpe diem!

14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat heerlijk om zo het nieuwe jaar te beginnen! Ik wens jou een heel gezond,liefdevol en sprankelend 2010!

Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Hoi Renny,

Je boft met zo'n lieve familieleden! Wat een prachtige sprei heeft je moeder gemaakt!

Fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

Musje zei

Oh dat is zekers heel lief,prachtig de sprei van je moeder,veel plezier met je spulletjes en ik wens je een heel GELUKKIG NIEUWJAAR,groetjes Joke.

jootje zei

je bent het nieuwe jaar zeker goed begonnen met die mooie kadootjes! ga zo door!! die sprei is echt mooi, lief hoor van je moeder.
ik wens jou ook een heel gelukkig nieuwjaar, en een fijn weekend,
groetjes van jootje.

Dora zei

Dat is nog eens mooi!
Jij ook een heel erg mooi 2010!

Irma zei

nou en of dat lief is:-)
mooi!!!! een prachtig plaatje bij elkaar en de sprei mmmmmm heeft jouw mams die zelf gemaakt????
Ik wens jouw en je familie al het goeds toe en nog heeeeeel veeeel blog plezier.

Lieve groet irma

lia zei

Graag gedaan en de allerbeste wensen voor 2010.
lieve groet Lia

Irma zei

Hoi Renny,

Allereerst ook een super 2010 toegewenst voor jouw en dierbaren.

Verder vind ik echt dat je superkado's heb gehad, echt heel leuk.

Groetjes
Irma

English style zei

Wat een lieve cadeautjes om het nieuwe jaar mee te beginnen, vast een voorteken voor een heel mooi jaar, en dat wens ik jou en je naaste ook toe !!!
Groetjes Yvonne

Mayflower zei

Hoi lieve Renny, ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Het begon voor jou niet echt verkeerd, wat een mooie kadootjes.
Ik hoop nog heel lang even bij je langs te komen, ziet er altijd heel mooi uit.
Fijne avond en groetjes, Mea

Janneke zei

Renny,
Veul hail en zeeg'n in 't nije joar !! Oftewel alle goeds voor 2010 :)
Groetjes, Janneke.

Doornroosje zei

Wat een prachtig sprei!!! Heeft je moeder die zelf gemaakt? Oooh, krijg helemaal zin om zoiets ook eens een keer te proberen te haken!!!

Antonia zei

Hallo Renny,
wat leuk om je bij mijn volgers aan te treffen! Een voorspoedig maar vooral gezond 2010 gewenst,
groetjes Anja

FRAMBOISINE zei

Il n'est jamais trop tard pour bien faire, donc je te souhaite une très belle année 2010, remplie d'amour et de partage ...
A tout bientôt...