Steeds meer kerstsfeer!



Ja, ik heb niet stil gezeten deze week. Diverse kerstdecoraties gemaakt. En samen met de kinderen toch het kleine nepkerstboompje maar opgezet. Echt voor hun, want als het aan mij had gelegen was er geen kerstboom gekomen dit jaar.


En dan nog mijn kersttak....ik zei al dat ik 'm graag in de voorkamer wilde hebben. Dus vanmorgen toch maar even doorgezet. En nu hangt 'ie te pronken voor het raam. Hij komt nu zo veel mooier uit dan boven de lampen. 'k Ben helemaal blij. Niks veranderlijker dan de mens hé! (zucht)...

11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik vind dit wel een erg leuke tijd op alle blogs...al die mooie kerstcreaties! Je tak voor het raam is erg leuk, net als je andere kerstversieringen!

Fijn weekend!

Groetjes, Ingrid

Natasha zei

Beautiful as always! Your blog is just magical- a real winter wonderland!

Best wishes, Natasha.

Mayflower zei

Hoi Renny, wat een heerlijk tijd is dit, ik kijk mijn ogen uit op de diverse Blogs. Bij iedereen zie je zo'n mooie kerstsfeer. Jij heb het ook al gezellig gemaakt. Je kersttak hangt prachtig voor het raam en dat lieve minikerstboompje vind ik ook geweldig leuk.
Ik kom al echt in de stemming.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Marijke zei

Hoi Renny, wat staat die kersttak voor het raam daar mooi. Zat net even naar mijn raam te kijken denk dat het daar ook wel mooi zou staan.
Maar heb al zoveel lampjes.
En je andere creatie's zijn ook erg mooi.

Fijn weekend, groetjes Marijke

theeleuten zei

Oh jij hebt er ook een gezelligheid van gemaakt....en je boompje is echt liefelijk...
Jij ook genieten he?
Gezellig weekend, Evelien

Musje zei

Je hebt leuke kerst versieringen gemaakt,mooi dat groen met je spulletjes erbij en daar hangen je takken zeker superleuk,fijn weekend,groetjes Joke.

lia zei

Leuk om bij iedereen van de kerstsfeer te mogen genieten. Ook bij jou sfeervol.
fijn weekend, lia

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat is het leuk geworden! Ook je minikerstboompje!!!!

Een fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

brocaatje zei

Vind het zo leuk om bij iedereen ff het kerstgevoel te proeven :)
Je hebt het gezellig ingericht,en je tak super!
Had ik vorig jaar dus daarom nu weer wat anders :)
Geniet er lekker van fijn weekend

Marijke zei

Ik vondt die kersttak bij jou zo leuk. Dat ik het vanmorgen niet kon laten. En toen ik die takken zag moest het toch gelijk even gebeuren.
O ja die cyclamen, of ik er mee over weg kan? Ik heb ze nog nooit gehad, dus we zullen het zien. Hou mijn blogmaar in de gaten....haha!

Fijn weekend, groetjes Marijke

Manja zei

Hallo, wat leuk die takken voor de ramen
erg sfeervol !
Dat worden mooie feestdagen bij jou thuis.
Groetjes Manja
Brocante de Knotwilg