sneeuwpret {het houdt maar niet op}


Ja, wat moet ik nog zeggen. Woorden zijn overbodig als je deze beelden ziet, denk ik. En het blijft hier maar sneeuwen. Het lijkt net een sprookje. Alles ligt hier bijna stil. Auto's kunnen bij ons de straat niet uit. Je glibbert alle kanten op. Dus een dagje verplicht vrij, tja, niet verkeerd toch!
En blogdames waar geen sneeuw ligt, kopjes suiker genoeg te leen, haha....al vrees ik dat je hier niet eens kan komen door de sneeuw.
En nog een paar foto's om jullie mee te laten genieten.




10 opmerkingen:

Mayflower zei

Wauw Renny, dit is pas wat je noemt een witte wereld en ik maar denken dat er hier sneeuw lag hihi. Nou ja een beetje wit is het wel. Maar ik geniet van je prachtige winterse foto's en het plezier straalt van de foto af als ik je kinderen zo in de sneeuw bezig zie.
Geweldig.
Groetjes Mea

Home and Lifestyle zei

Heerlijk die foto's van de kids, het plezier straalt er vanaf!

Groetjes, Ingrid

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een heerlijke foto's! Leuk om de kinderen zo bezig te zien. bij jullie is wel heel veel gevallen. Wat een geluk!! Bij ons is het iets minder maar genoeg voor sneeuwballengevechten en mooi plaatjes. Fijne avond!

Lieve groet,

Madelief

theeleuten zei

Zo dat is echt een witte deken, hier wat minder..maar wel gezellig hoor!

Lekker genieten Evelien

Musje zei

Wow ook al van die mooie foto`s,ja wat een plezier hebben kinderen daarvan he,mijn buurmeisje liep vanmorge om 7 uur al met haar vader buiten en Bart was aan het sneeuwballen gooien,heerlijk en de natuurfoto`s zijn schitterend zeg,vooral die boom met balletjes erin of haha wat is het,ik wens je een fijne avond,groetjes Joke.

kienkele zei

Ha Renny, wij hebben hier geloof ik wel de meeste sneeuw van het hele land! Prachtige foto's van de kindjes in de sneeuw, heerlijk toch, die ongedwongen kinderpret!! Het plezier druipt van de gezichtjes af.
Fijne avond, groet, Tineke

lia zei

Leuk om te zien wat een plezier die kinderen hebben.
groetjes Lia

Dora zei

Prachtig, nou er ligt nu hier wat, maar dat kan niet tegen jullie berg op, maar ik ga ook zo even naar buiten en foto's maken!

Boukje zei

Wat een sneeuw hè? Zoveel ligt hier niet, maar toch wel aardig veel hoor!
Enneh, daar zitten leuke foto's bij om te scrappen hoor :), gaat het toch niet stiekum kriebelen?
Groetjes Boukje.

Natasha zei

Wow Renny, I can't believe how much snow you have had! It looks like your Christmas will be very merry and very white!

Hope you have a wonderful time with your family and friends and best wishes for 2010.

Christmas cheers, Natasha.