kerstsfeer

Het hele huis wordt weer omgetoverd in kerstsferen. Boven het poortje langs heb ik een guirlande van eucalyptustakken met kerstlichtjes gemaakt. Het is een prachtig gezicht en bovendien ruikt het ook nog eens heerlijk.
Op Marktplaats kocht ik dit fotolijstje voor maar 2,50. Kijk, dat zijn leuke koopjes hé! Het envelopje heb ik zelf gemaakt.

Nog een heerlijk geurzakje (het ruikt naar engeltjes ;) en het zakdoekje wat je ziet kreeg ik zondag van mijn moeder. Haar moeder, mijn oma heeft het ooit gehaakt. Ben er zo wijs mee. Zoiets kleins, maar tegelijk zoiets dierbaars. Daar kan ik nou echt intens van genieten. Morgen ga ik weer verder. En in de namiddag naar de kerstfair in Beetsterzwaag, als het niet regent. Oh, wat heb ik daar zin in!

11 opmerkingen:

Marijke zei

Jammer dat ik je guirlande niet kan ruiken.
Maar ooo wat zal dat een heerlijke geur zijn.
Het ziet er echt erg leuk uit.
En dan die takken prachtig.

Lieve groetjes Marijke

Ps: hoe laat jij die sneeuwvlokjes door het beeld vallen??

Mayflower zei

Hoi renny, ik geniet met je mee, wat een leuke post en wat is je guirlander met al die lichtjes mooi en het rieten hart is ook prachtig. Wat leuk, ik heb ook zo'n zakdoekje met een gehaakt randje wat van mijn oma is geweest, ik ruik bijna de eau de cologne nog die zij altijd gebruikte. Wat zijn dat kostbare schatten hè.
Het wordt al een gezellig Kersthuis bij je.
Fijne avond en groetjes, Mea

Home and Lifestyle zei

Hoi Renny,

Dat ziet er erg gezellig uit, die prachtige guirlande met lichtjes! Bijzonder ook om een zakdoekje van je oma te hebben, dat is iets om heel goed te bewaren!

Fijne avond en groetjes, Ingrid

Musje zei

Wat een mooie toog heb je en de guirlande is prachtig,ik vind dat ook zo heerlijk ruiken,koop het ook altijd voor de kerst in een vaasje,dat fotolijstje is geweldig en dat zakdoekje is prachtig en heel dierbaar om zoiets te krijgen,fijne avond nog,groetjes Joke,leuk is het woonbloggen he.

lia zei

De guirlande is mooi daar boven die toog. En dat zakdoekje is idd een beauty en helemaal omdat het van je oma is geweest. Wees er zuinig op.

groetjes Lia

Marijke zei

bedankt,

ik heb de link gevonden. Nu maar hopen dat er in het echt ook sneeuwvlokjes naar beneden komen vallen.

Lieve groetjes Marijke

kienkele zei

Het ziet er prachtig uit Renny, mooie guirlande heb je gemaakt. Hier staat alles klaar voor iets op de schouw, daar ga ik vanmiddag aan beginnen. groetjes Tineke

Irma zei

Heej Renny wat een gezellige post, je foto's zijn prachtig en je boog met guirlande WAUW!!!!
Wat bijzonder het zakdoekje, zuinig op zijn hoor:-) het is een plaatje, veel plzier op de kerstmarkt .

lieve groet Irma

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat staat de guirlande mooi! Het is ook de perfecte plek ervoor. Het zakdoekje is prachtig! Ik heb ook nog veel spulletjes van mijn oma, waaronder een oude klok, een tafeltje en foto's. Ook voor mij zij ze van onschatbare waarde!

Fijne woensdag!

lieve groet,

madelief

Dora zei

Wat ziet het er practig uit, erg gezellig!

Boukje zei

Wat zal het lekker ruiken! 'k Vind eucalyptus altijd zo mooi blauwgroengrijs! Mooi je zakdoekje met gehaakt randje!
Groetjes Boukje.