Laatste post voor dit jaar...


Nog even wat sneeuwimpressies. Vanmorgen lag er alweer een dikke laag. Het kan haast niet anders dan dat we hier een witte kerst krijgen, dooi of niet. Voordat dat weg is, ben je een week verder. Voor mijn collega's maakte ik nog deze kerstpresentjes. Kaarsjes in kerstvormpjes gegoten. Lintje en labeltje eraan. Erg leuk om te doen. Het idee van de kaarsjes heb ik van een blog, maar help, weet echt niet meer van wie... :o

Ik denk dat dit mijn laatste post is voor dit jaar. Naast werken wil ik veel genieten van familytime en ook een beetje vakantie meevieren!
Ik wens iedereen:

11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De kaarsjes zijn erg leuk geworden, ik denk dat je ze hebt gezien bij Corine (THUIS). Heerlijk die sneeuwimpressies, ik heb ze zelf ook net op mijn blog gezet!

Ik wens jou ook hele fijne feestdagen en een goed, gezond en gelukkig 2010!

Groetjes, Ingrid

Fluitenkruid zei

Hoi Renny,
Wat zijn je sneeuwfoto's mooi, prachtig zo tussen de takken.
Fijne feestdagen!

Mayflower zei

Hoi Renny, ik las ook even een blogpauze in. Ik heb genoten van je altijd leuke posten en natuurlijk ook van je altijd trouwe en lieve reacties op mijn blog, hoop je in het nieuwe jaar weer te zien en wens je ook hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Lieve groet, Mea

Irma zei

Heej Renny.

Ohhhh wat zijn ze leuk, ik gun je de rust hoor maar na het nieuwe jaar hoop ik snel weer iets van je te horen.

Fijne tijd en heel veel goeds in het nieuwe jaar lievs Irma

peet zei

Wat een mooie sfeervolle foto`s , ik kan zo genieten van de sneeuw !

Ik wens je hele fijne dagen toe , en een bloggoed 2010 1

Groetjes Peet

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt! Goed idee voor volgend jaar. Ik wens jou ook gezellige dagen en een mooi 2010!

Lieve groet, Madelief

Dora zei

Geniet van de komende tijd, hele fijne dagen!

Musje zei

Mooie foto`s zeg en je weggeef cadootjes zijn echt super,ik wens jou ook hele fijne dagen en een gelukkig en goed 2010,groetjes Joke.

Boukje zei

Mooie foto's en wat zijn je kaarsjes leuk met het labeltje eraan!
Ook voor jullie Fijne feestdagen en een gezegend 2010!
Groetjes Boukje.

English style zei

Wat een prachtige foto's (heb net even ingehaald wat ik allemaal gemist had)
wat een sneeuw bij jullie, de kinderen konden er vast geen genoeg van krijgen
Fijne dagen, en alle goeds voor 2010 gewenst!
Groetjes Yvonne

Boukje zei

Ik hoop dat je dit nog leest! Heb je het magazine al gezien? We zijn aan het brainstormen voor nr.13...
Groetjes Boukje.